تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

افزایش ۸۵۳ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس امروز با افزایش ۸۵۳ واحدی به یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۹۶۳ واحد رسید. اما شاخص کل (هم‌وزن) امروز با ۴ هزار و ۳۴۷ واحد کاهش به ۳۹۳ هزار و ۹۶۳ واحد رسید.

کد خبر: ۱۱۱۸۹۹
۱۳:۲۱ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

افزایش شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ امروز دوشنبه (۲۶ مهر ۱۴۰۰) شاخص کل بورس با افزایش ۸۵۳ واحدی به یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۹۶۳ واحد رسید.

معاملات بازار سرمایه امروز نیز روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت. شاخص کل که در ابتدای کار مهاملات امروز روندی منفی را پش گرفته بود و بیش از ۵ هزار واحد نیز منفی شد، در ادامه تغییر جهت داد و توانست نزول را جبران کرده و با افزایش کم رمق ۸۵۳ واحدی امروز را به پایان ببرد.

در ابتدایی معاملات امروز روندی نزولی داشت و پس از افت بیش از ۵ هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحدی رسید، اما در ادامه معاملات به دلیل افزایش تقاضا مسیرنزولی شاخص تغییر کرد و در نهایت شاخص کل با رشد ۸۵۳ واحدی در سطح یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد به کار خود پایان داد.

اما شاخص کل (هم‌وزن) امروز با ۴ هزار و ۳۴۷ واحد کاهش به ۳۹۳ هزار و ۹۶۳ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۵۱۱ هزار و ۳۷۰ معامله به ارزش ۵ هزار و ۵۳۳ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نماد‌های فملی، شاراک، کچاد، شخارک، جم، ومعادن و شفن بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نماد‌های شپنا، پارس و کالا نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.

اما امروز شاخص فرابورس با کاهش ۱۰۷ واحدی به ۲۰ هزار و ۳۰۶ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۳۳۲ هزار و ۹۹۵ معامله به ارزش ۴ هزار و ۸۶۸ میلیارد تومان بود.

امروز نماد‌های فرابورس، فجهان، دماوند و دی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند. نماد‌های زاگرس، آریا و کگهر نیز بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص فرابورس داشتند. نماد زاگرس امروز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشت که تاثیری مثبت بود.

برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی