تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس بود.

۳ کارمند مؤسسه قرض‌الحسنه برای اختلاس میلیاردی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۳ نفر خبر داد که با برداشت غیرمجاز ۱۵۰۰ میلیارد ریال از حساب یک مؤسسه قرض‌الحسنه، اقدام به خرید ملک و خودرو و سرمایه‌گذاری در بورس کرده بودند.

کد خبر: ۱۱۱۸۶۳
۰۹:۵۲ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

دستگیری کارمندان اختلاسگر صندوق قرض الحسنه

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه اقدامات کنترلی و نظارت‌های هوشمندانه خود، از فعالیت مجرمانه ۳ نفر از کارمندان یک مؤسسه قرض‌الحسنه که باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور شده بودند، مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در تحقیقات صورت‌گرفته توسط کارشناسان پلیس مشخص شد افراد مذکور بدون هماهنگی با اعضای هیأت مدیره بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال را به صورت غیرمجاز از منابع مالی مؤسسه خارج و این مبالغ را صرف خرید ملک، خودرو و سرمایه‌گذاری در بورس و بانک‌ها کردند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از تضییع حقوق سپرده‌گذاران مؤسسه مذکور و ایجاد نارضایتی در جامعه، مراتب به صورت ویژه و میدانی در دستور کار قرار گرفت و با اخذ مجوز‌های قضائی لازم طی یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر و به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.

میرحیدری با اشاره به اعتراف صریح متهمان به جرم خود گفت: در ادامه با پیگیری‌های کارشناسان پلیس، تمامی اموال خریداری شده توسط متهمان شامل ۵ دستگاه خودروی خارجی، ۳ باب مغازه تجاری، ۷ باب آپارتمان و ۴ باب باغ شناسایی و به حساب صندوق قرض‌الحسنه بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و با قرار قانونی میلیاردی روانه زندان شدند از ادامه تحقیقات توسط کارشناسان پلیس خبر داد و گفت: پلیس با اشرافیت و هوشمندی بالایی که بر جامعه دارد، اجازه نخواهد داد عده‌ای برای کسب منفعت خود حقوق مردم را پایمال کنند.

برچسب ها: اختلاس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی