تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
سخنگوی سابق شورای نگهبان

اعلام دلایل رد صلاحیت لاریجانی افشای اسناد محرمانه نیست

نجات الله ابراهیمیان سخنگوی سابق شورای نگهبان در مورد اعلام دلایل رد صلاحیت لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: «به نظر من این از حقوق آقای لاریجانی است که دلایل عدم احراز صلاحیتش را اعلام کنند.» او تاکید کرد است که این کار افشای اسناد طبقه بندی شده محسوب نمی‌شود.

کد خبر: ۱۱۱۸۹۷
۱۳:۱۲ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

ابراهیمیان رد صلاحیت لاریجانی

دیدارنیوز: سخنگوی پیشین شورای نگهبان گفت: مسأله مربوط به احراز صلاحیت یک مسأله مربوط به حقوق افراد است بنابراین آقای لاریجانی می‌تواند دلایل عدم احراز صلاحیت خود را اعلام کند.

نجات الله ابراهیمیان در خصوص نامه علی لاریجانی به سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر اعلام عمومی دلایل عدم احراز صلاحیتش، اظهار کرد: به نظر من این از حقوق آقای لاریجانی است که دلایل عدم احراز صلاحیتش را اعلام کنند.

این عضو سابق شورای نگهبان با بیان اینکه آقای لاریجانی می‌توانند خودشان دلایل رد صلاحیت را اعلام کنند، افزود: از آنجایی که آقای لاریجانی یک شخص است نه یک اداره یا سازمان، علنی کردن این دلایل افشای اسناد طبقه‌بندی شده نیست. همچنین مسأله مربوط به احراز صلاحیت هم یک مسأله مربوط به حقوق افراد است، آقای لاریجانی می‌تواند دلایل عدم احراز صلاحیت خود را اعلام کند؛ فکر نمی‌کنم مهر محرمانه مانعی در این زمینه تلقی شود.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی، مشاور راهبردی مقام معظم رهبری و از کاندیدا‌های ردصلاحیت شده انتخابات اخیر ریاست جمهوری به سخنان اخیر هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان واکنش نشان داد و مجدداً اعلام عمومی دلایل عدم احراز صلاحیت خود را خواستار شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
0
0
به نام خدا جدا شدن مسئولین این تبعات را دارد که سرنوشت اونا دیگه برای جامعه مهم نیست اینها هم دیگه بیخود برای برگشت دست وپا میزنند
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی