تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

حمله به مرد محبوب قرمزها بعد از بازی‌ برابر الهلال

بعد از باخت پرسپولیس برابر الهلال افرادی کمی در مسائل فنی از گل محمدی انتقاد کردند و حتی در صفحات هواداری عده‌ای باخت پرسپولیس مقابل الهلال عربستان را به گردن کریم باقری انداختند.

کد خبر: ۱۱۱۷۶۳
۱۲:۰۲ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

انتقاد تند از کریم باقری

دیدارنیوز - در شکست سنگین پرسپولیس مسلما یک نفر مقصر نبود. از مدیران باشگاه پرسپولیس گرفته تا کادر فنی و بازیکنان همگی در این ناکامی مقصر بودند اما بهرحال کمتر کسی  بابت مسائل فنی از گل محمدی انتقاد کرد و حتی در صفحات هواداری عده‌ای باخت پرسپولیس مقابل الهلال عربستان را به گردن کریم باقری انداختند.

یحیی و کادرش اصلا در آنالیز الهلال موفق نبودند و حتی بعد از گل سالم الدوساری هم هیچ فکری برای مهار او نکردند. این که پرسپولیس در شرایط مسابقه نبود و این که ماجراهای فرودگاه مهرآباد هم تاثیر داشت، درست اما آیا گل محمدی که عذر خواهی هم کرد، هیچ نفشی در این شکست سنگین نداشت؟

همان طور که در شکست استقلال مقابل الهلال عربستان فرهاد مجیدی نقش داشت و از او هم کمتر انتقاد شد، در این باخت هم یحیی گل محمدی نقش خودش را داشت و این نمی شود که همه چیز را به مسائل جانبی ربط بدهیم. طبعا کریم باقری هم به عنوان یکی از اعضای کادر فنی نقش داشته اما مسلما نه به اندازه یحیی گل محمدی که سرمربی پرسپولیس است.

منبع: طرفداری
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی