تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

عربستان قدرتمندترین تیم آسیاست: ۴ برد در جام جهانی، ۲ تیم در نیمه نهایی

عربستان حالا اگر ادعا کند در حال تبدیل شدن به قدرت اول و برتر فوتبال آسیا است، دروغ نگفته و حرف بی دلیل نزده است آن‌ها حالا در مقدماتی جام جهانی ۴ برد به دست آوردند و دو تیم در نیمه نهایی آسیا دارد.

کد خبر: ۱۱۱۷۵۵
۱۱:۴۷ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

قدرتمندی فوتبال عربستان در آسیا

دیدارنیوز - بعد از آن که تیم ملی عربستان با ۴ پیروزی پی در پی تنها تیم ۱۲ امتیازی در میان ۱۲ تیم آسیایی حاضر در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی شد، دو تیم النصر عربستان و الهلال عربستان هم با غلبه بر حریفان خود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافتند.

عربستان در حال بازپس گیری تمامی اعتبار‌های از دست رفته خود در فوتبال آسیاست و بخش عمده آن جدا از بنیه مالی بالا و امکانات عالی، به استفاده بهینه از داشته‌ها برمی گردد، کاری که ما اصلا بلد نیستیم!

این درست که در رنکینگ فیفا فعلا جایگاه اول برای ماست و ژاپن و استرالیا و کره جنوبی هم برای خودشان اعتباری دارند، اما اقتدار عربستان در فوتبال آسیا چیز دیگری است. چه از فوتبال عربستان خوش مان بیاید و چه نیاید، تیم ملی عربستان حالا با کسب ۴ پیروزی پی در پی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی تنها تیم ۱۲ امتیازی قاره آسیا است و هر دو تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از منطقه غرب قاره هم عربستانی هستند.

در بعد رقابت ملی، تیم ملی عربستان در گروهی که استرالیا و ژاپن مدعیان اصلی اش محسوب می‌شوند، از ۴ بازی صاحب ۴ پیروزی شده و ۱۲ امتیاز دارد تا حالا شانس اول صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد.

در بعد رقابت باشگاهی نیز امشب در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها هر دو تیم عربستانی النصر و الهلال به لطف امتیاز میزبانی که با نفوذ در کنفدراسیون فوتبال آسیا به دست آورده بودند و با حمایت هوادارانی که با استفاده بهینه از امتیاز میزبانی، آن‌ها را به ورزشگاه کشاندند و با لباس‌های متحدالشکل روی سکو‌ها نشاندند، حریفان خود را در هم کوبیدند. النصر عربستان به راحتی الوحده امارات را شکست داد و الهلال عربستان هم خیلی ساده پرسپولیس را برد تا حالا حضور یک تیم عربستانی در فینال تضمین شده باشد چرا که ۱۷ مهر ماه النصر و الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دربی سعودی را به نمایش می‌گذارند.  

باید زودتر به خودمان بیاییم، عربستان در حال سبقت گرفتن از ما و تمام آسیایی‌ها است. رنکینگ فیفا نباید ما را فریب بدهد. قدرت تیم‌ها را نتیجه بازی‌ها در زمین تعیین می‌کند و نتیجه می‌گوید عربستان صدرنشین رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا است و هر دو تیم راه یافته از غرب آسیا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم عربستانی هستند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی