تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مالکان خودرو تغییر نشانی و تلفن خود را در ۴۸ ساعت اعلام کنند

سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: مالکان خودرو باید تغییر آدرس محل سکونت و تغییر شماره تلفن همراه خود را در ۴۸ ساعت به پلیس اعلام کنند.

کد خبر: ۱۱۱۷۲۳
۰۹:۴۴ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

اعلام نشانی مالکان خودرو

دیدارنیوز ـ سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اظهار کرد: مالکان خودرو براساس قوانین موظف هستند حتما تغییر آدرس منزل مسکونی خود را از طریق مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰، مراکز شماره گذاری و اداره‌های راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان‌ها اعلام کنند.

وی با بیان اینکه اعلام نکردن آدرس جدید برای مالکان خودرو عواقبی در پی دارد، گفت: افراد برای اعلام آدرس جدید باید مدارک احراز هویت و کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشند تا در سامانه راهور ثبت شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور افزود: چنانچه برای مالک خودرو مشکلی پیش بیاید، به عنوان مثال تصادف کند و از صحنه تصادف متواری شود، در صورتی که این فرد شناسایی و به آدرس وی مراجعه شود و متوجه شویم آدرس این فرد تغییر کرده، اما در این زمینه اطلاعی نداده، در تصمیم‌گیری مراجع قضایی بسیار تاثیرگذار است و عواقب خوبی برای فرد نخواهد داشت.

سرهنگ جهانی گفت: عدم اطلاع آدرس جدید در صورت ارتکاب جرم، نشان‌دهنده عدم همراهی مالک خودرو در اجرای قانون است و از سوی دیگر هر گونه مکاتبات و پیامک‌های مرتبط به قوانین راهنمایی و رانندگی به وی ارسال نخواهد شد. براین اساس توصیه می‌شود هموطنان حتما آدرس جدید منزل و شماره تلفن همراه خود را در سامانه‌های راهور به‌روزرسانی کنند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی