تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

نگاهی به آخرین وضعیت پرسپولیس و الهلال؛ پرسپولیس بهتر از حریف

نگاهی به ۴۰ بازی اخیر دو تیم پرسپولیس و الهلال نشان دهنده آن است که پرسپولیس برد‌های بیشتری نسبت به حریف امشب به دست آورده و در وضعیت بهتری به سر می‌برد.

کد خبر: ۱۱۱۶۹۰
۱۶:۱۶ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

نگاهی به آخرین وضعیت پرسپولیس و الهلال؛ پرسپولیس بهتر از حریف

دیدارنیوز: پرسپولیس در ۴۰ دیدار رسمی اخیر خود تنها سه شکست داشته است. نگاهی به روند دو تیم پرسپولیس و الهلال نشان می‌دهد پرسپولیس روند بهتری نسبت به الهلال داشته است.

به گزارش طرفداری، شاگردان یحیی گل محمدی اگرچه بدون بازی رسمی و دور از شرایط مسابقه رسمی به مصاف الهلال می‌روند، اما در بازی‌های رسمی فصل گذشته روند فوق العاده‌ای داشته اند.

نگاهی به دیدار‌های رسمی تیم‌های پرسپولیس و الهلال در ماه‌های گذشته نشان می‌دهد شاگردان گل محمدی فرم بهتری از رقیب عربستانی خود دارند، هرچند نباید فراموش کرد شاگردان ژاردیم در هفته‌های اخیر با غیبت برخی مهره‌های کلیدی به میدان رفتند و عدم حضور مصدومان در نتیجه بازی‌های اخیر این تیم تاثیرگذار بوده است.

پرسپولیسی‌ها در ۴۰ دیدار رسمی اخیرشان در تمام مسابقات ۲۷ برد، ۱۰ تساوی و ۳ باخت داشته اند؛ سه شکست شاگردان یحیی در بازی مقابل تیم‌های اولسان هیوندای، آلومینیوم اراک و الوحده امارات رقم خورده است.

در آن سو نتایج بازی‌های الهلال در ۴۰ دیدار اخیر این تیم شامل ۲۱ برد، ۱۰ تساوی و ۹ باخت بوده که نشان می‌دهد در مجموع پرسپولیس روند بهتری را طی کرده است.

هرچند هیچ کدام از این اطلاعات آماری نمی‌تواند تعیین کننده نتیجه بازی سنگین و حساس امشب بین دو تیم باشد و باید دید درنهایت کدام تیم موفق به پیروزی خواهد شد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی