تیتر امروز

ابراهیم رئیسی به شهادت رسید/ انتخاب رئیس‌جمهور جدید تا ۵۰ روز/ تسلیت اتحادیه اروپا
گزارش سقوط بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

ابراهیم رئیسی به شهادت رسید/ انتخاب رئیس‌جمهور جدید تا ۵۰ روز/ تسلیت اتحادیه اروپا

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد خبر داد. متاسفانه ابراهیم رئیسی...
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...
رحمانی فضلی در جلسه هماهنگی ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور:

شاهد سیر نزولی قیمت ارز و سکه خواهیم بود

جلسه مقدماتی ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به منظور تبیین و ایجاد هماهنگی برای برگزاری اولین جلسه ستاد با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

کد خبر: ۱۱۱۶۷
۰۸:۲۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - رئیس ستاد با تاکید بر تبیین و تشریح وظیفه این ستاد بر هم‌افزایی اطلاع‌رسانی به مردم و اقناع افکار عمومی از طریق انتقال دقیق، صحیح و سریع اخبار و اطلاعات تاکید کرد و از تمامی رسانه‌ها و صاحبان تریبون خواست در انتشار مطالب و بیان مواضع اقتصادی منافع ملی و حقوق مردم را به طور جدی رعایت کنند.

رحمانی فضلی در این جلسه با اشاره به تلاطم غیر واقعی بازار ارز و سکه تصریح کرد: با تصمیمات مناسبی که در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گرفته شد، شاهد سامان‌یابی وضعیت بازار و سیر نزولی قیمت ارز و سکه خواهیم بود و لازم است تمامی رسانه‌ها و صاحبان تریبون مصالح عمومی را در نظر داشته باشند و همسو با سیاست‌های شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اقدام کنند.

مقرر شد اولین جلسه ستاد به زودی با حضور تمام نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی