تیتر امروز

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...
از سوی وزیر آموزش و پرورش؛

بخشنامه المپیاد درون مدرسه‌ای سال تحصیلی جدید ابلاغ شد

News Image Lead

وزیر آموزش و پرورش بخشنامه اجرای المپیاد درون مدرسه‌ای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را با شعار "دانش‌آموز فعال، مدرسه شاد و جامعه سالم" ابلاغ کرد.

کد خبر: ۱۱۱۴۷
۱۵:۳۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۷
دیدارنیوز - محمد جعفری، مدیر‌کل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش بعد از ابلاغ این بخشنامه از همه استان‌های کشور خواست با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با استفاده از ظرفیت انجمن ورزشی دانش‌آموزان مدارس و حمایت اولیای دانش‌آموزان و معلمان، امسال نیز مانند سال‌های گذشته با توان و کیفیت مطلوب در برگزاری این رویداد بزرگ اهتمام ورزند. او هدف از اجرای المپیاد ورزشی دانش‌آموزی را گسترش فعالیت‌های بدنی و ارتقای سلامت و نشاط در مدارس دانست.

محمد جعفری به تغییرات به وجود آمده در دستورالعمل و برگزاری اختتامیه، اجرای ورزش با خانواده و پررنگ شدن نقش انجمن ورزشی دانش‌آموزی در این دستورالعمل خبر داد و گفت: «انجمن ورزشی دانش‌آموزی که برای ایجاد نهضت داوطلبی ابلاغ شده است، می‌تواند به بزرگترین مرکز پرورش استعداد‌های مدیریتی و اجرایی دانش‌آموزی در حیطه فعالیت‌های ورزشی تبدیل شود.»

وزیر آموزش و پرورش این بخشنامه را در دوره پنجم برگزاری آن با شعار "دانش‌آموز فعال، مدرسه شاد و جامعه سالم" و با رویکرد مدرسه‌محوری، دانش‌آموز مداری و اخلاق‌گرایی ابلاغ کرده و تاکید کرده است که باید برنامه‌ریزی‌های برگزاری این رویداد باید به گونه‌ای باشد که مرحله نهایی مسابقات، مراسم اختتامیه و اهدای گواهی شرکت و احکام افتخارات در مراسم آغازین دهه مبارک فجر و در جمع اولیای مدرسه و دانش‌آموزان انجام شود.

این المپیاد از سه سطح پایه‌های اول تا سوم ابتدایی، چهارم تا ششم ابتدایی و هفتم تا دوازدهم متوسطه با مشارکت 4 و نیم میلیون دانش‌آموز در رشته‌های مختلف ورزشی و آموزشگاهی و ورزش با خانواده برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این المپیاد در سراسر کشور از 26 مهر همزمان با آغاز هفته تربیت‌بدنی آغاز می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی