تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس حاشیه‌ساز شد

نمایندگان متقاضی بررسی اولویت دار لایحه رتبه‌بندی معلمان در جایگاه هیئت رئیسه مجلس تجمع کردند.

کد خبر: ۱۱۱۴۵۳
۱۴:۲۰ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس

دیدارنیوز ـ جلسه علنی امروز مجلس با حضور ۲۰۳ نفر از نمایندگان و به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد.

نمایندگان در ابتدای این جلسه به بررسی مواد باقی مانده طرح تسهیل در صدور مجوز‌های کسب و کار پرداختند.

اما در جریان بررسی این طرح در مجلس گروهی از نمایندگان متقاضی بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان با اولویت، که روز گذشته تذکرات متعددی را در این راستا در صحن مجلس ارائه کرده بودند، در جایگاه هیئت رئیسه تجمع کردند.

گفتنی است اکثر نمایندگان حاضر در جایگاه هئیت رئیسه مجلس، از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بوده‌اند.

روز گذشته محمد وحیدی طی تذکری در صحن علنی مجلس گفت: براساس ماده ۲۲، ۲۳ و ۲۴ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، رئیس مجلس و هیئت رئیسه در قبال انجام وظایف خود مسئول هستند.

مجلس یازدهم در طول عمر کاری خود بحث رتبه‌بندی معلمان را که در ۱۰سال گذشته نابسامان باقی مانده بود به مجلس آورد و به سرانجام رساند.

وی با اشاره به تقاضای بیش از ۱۰۰ نماینده برای بررسی اولویت دار لایحه رتبه‌بندی معلمان، اظهارداشت: با این حال تقاضا داریم تا هیئت رئیسه اجازه بررسی این موضوع را در صحن مجلس شورای اسلامی بدهد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیئت رئیسه به صحبت‌های آقای میرکاظمی و بذرپاش در جلسات غیرعلنی بسنده نکند و نگذارند رتبه‌بندی معلمان معطل بماند. نمایندگان مجلس یازدهم در این زمینه زحمت زیادی کشیدند و انتظار داریم در صحن مجلس به نتیجه برسد.

چندی پیش کلیات این لایحه در صحن مجلس به تصویب رسید و جهت بررسی جزئیات آن به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شد. اکنون این لایحه آماده رسیدگی در صحن مجلس است.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی