تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

توافق امروز مجلس درباره نظام رتبه‌بندی معلمان چه بود؟

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه امروز این فراکسیون با سرپرست وزارت آموزش و پرورش، نمایندگان بر اجرای کامل و دقیق نظام رتبه بندی معلمان و پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان تاکید کردند.

کد خبر: ۱۱۱۳۱۳
۱۳:۳۳ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

توافق مجلس درباره نظام رتبه‌بندی معلمان

دیدارنیوز ـ حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز فراکسیون فرهنگیان با حضور کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: این جلسه به منظور هماهنگی نمایندگان مردم با وزارت آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور تشکیل شد. در این جلسه بر تبادل نظر برای همکاری مجلس و دولت برای تعلیم و تربیت پویای دانش آموزان تاکید گردید.

وی ادامه داد: نکته مورد تاکید نمایندگان در شروع سال تحصیلی، سلامت فرهنگیان و دانش آموزان به عنوان اصلی‌ترین اولویت و ارائه آموزش‌ها با عنایت به صلاح آموزشی و پرورشی دانش آموزان با در نظر گرفتن شرایط شیوع بیماری کرونا بود.

حاجی بابایی افزود: همچنین اجرای دقیق و کامل نظام رتبه بندی معلمان بر اساس سند تحول بنیادین و نقشه مهندسی علمی کشور، اجرای کامل بند «حقوق و مزایای فرهنگیان نباید کمتر از ۸۰ درصد اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که از نظر مدرک دانشگاهی و سابقه و سایر مولفه‌ها هم تراز هستند» مورد توافق نمایندگان و وزارت آموزش وپرورش قرار گرفت. نمایندگان در این جلسه اتفاق نظر داشتند که نظام رتبه‌بندی باید برای همه فرهنگیان اعم از کادر آموزشی و اداری اجرایی شود.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس ادامه داد: پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز از جمله مواردی است که همواره مورد تاکید بوده، مجلس از تمام ظرفیت‌ها برای پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت فرهنگیان حمایت می‌کند.

وی تاکید کرد: در این نشست بعد از بررسی علل عدم پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۹، مقرر شد این موضوع در اولویت برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
3
پارسال هم رتبه بندی در اولویت بود!پاداش ها در بودجه مشخص شده بود!سوال اینه بودجه این دو مورد کجاست ودر چه جایی صرف شده که مهمتر ازخود بازنشستگان بوده ؟؟آیا اوضاع بازنشستگان را نمی بینیدکه جیب اونا را می زنید؟؟اگه یه قسط عقب بیفته بالای ۳۰ درصد جریمه باید بدن!!
حالا با این اوضاع بیش از یک سال تأخیر دولت چرا جریمه تأخیر نمیده؟؟چرا قانون را به نفع خودش تفسیر می کنه؟
معلم
|
India
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
2
خدا لعنت کند همه ی این مجلسیان که غیر از پر کردن جیبشان کاری ندارند
بازنشسته فرهنگی سال ۹۹
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
2
هر روز که دیرتر پاداش ما پرداخت بشه ارزش اون کمتر میشه . تاسفا و صد تاسفا که باز هم گول خوردیم و دست به انتخابی زدیم که نتیجش شد انتخاب امثال رئیسی مخبر کاظمی و وعده سر خرمن پرداخت پاداش . اگر به پیچوندن و درک نکردن وضع ما بود که با غیرتا !!! حسن روحانی و نوبخت استاد شما بودن دیگه نیازی به شما نداشتیم .فقط نوبت ما شد نقدینگی ته کشید؟!!!!!!! ما با رایمان به شما اعتماد کردیم و،الان بشدت نادم و پشیمان . از همین حالا نه به چهار سال بعدیتان کلیک خورد آن شاء الله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
2
بلاخره چند ماه، چند سال ، چند قرن دیگر پاداش فرهنگیان را می دهند انگار مال خودشان می خواهند بدهند که از دل بر نمی ایند واقعا خجالت اور است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
1
بالاخره نتیجه جلسه چی شد ؟؟؟؟
فرهنگی بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
2
چقدر حرف در مورد پاداش فرهنگیان زده می شود لا مذهب ها شما اگه از صندوق ذخیره ارزی ۳۰۰ میلیون دلار برداشته بودید تا الان مشکل حل شده بود کسی نمی خواهد حل بشه وقت خوب حرف میزنید بس دیگه عمل عمل عمل
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
1
خوب بررسی کردید عللش چی بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
0
تو را خدا این پول بعد از ۱۶ ماه بازنشستگی ما را بدین اگر به دست دوز داده بودیم تا حالا به همان بر گرداندهاید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
1
براپاداش فرهنگیان بازنشسته99 فقط به ننه ی صمدنامه ننوشتید
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی