تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

اختصاص ارزاق عشایر مناطق برف گیر خوزستان به صورت ۶ ماهه

مدیر کل امور عشایر خوزستان با بیان اینکه برخی از مناطق عشایر نشین در فصل سرما دچار برف گرفتگی می‌شوند، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد ارزاق عشایر این مناطق به‌صورت ۶ ماهه اختیار آنها قرار گیرد که تردد کمتر شود.

کد خبر: ۱۱۱۴۴۶
۱۳:۴۲ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

اختصاص ارزاق عشایر مناطق برف گیر خوزستان به صورت ۶ ماهه

دیدار نیوز ـ خوزستان: سید هدایت اله موسوی با اشاره به کوچ عشایر به استان خوزستان اظهار کرد: عشایر ٨ استان در فصل قشلاق به استان خوزستان کوچ می‌کنند که کار خدمات رسانی این ٨ استان بعلاوه استان خوزستان را در دستور کار داریم.

وی افزود: در خصوص آب عشایر ٢٩ دستگاه تانکر آب رسان را محیا کردیم و در بعضی از مناطق که چشمه ها خشک شده اند دستگاه‌هایی اجاره کردیم که بتوانند آب را به عشایر برسانند و امسال باتوجه به کاهش بارندگی وخشکسالی بی سابقه مشکلات دوچندان است که باید تلاش بیشتری شود.

مدیر کل امور عشایر خوزستان گفت:خوراک دام از جمله علوفه، جو، کنسانتره را محیا کردیم که به صورت سهمیه ماهیانه در اختیار شهرستان های عشایر نشین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تسهیلات بانکی جهت خرید علوفه و تامین دام اختصاص دادیم، یاداور شد: پیگیر فروش دام مازاد عشایر و صادرات دام هستیم که بر اساس مصوبه شورای وزیران بحث ساماندهی عشایر را در دستور کار داریم و سایر دستگاه هایی  که خدمات رسانی به عشایر دارند را پیگیر هستیم که خدمات در موعد مقرر در اختیار عشایر قرار گیرد.

موسوی با بیان اینکه برخی از مناطق عشایر نشین در فصل سرما دچار برف گرفتگی می‌شوند، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد ارزاق عشایر این مناطق به‌صورت ۶ ماهه اختیار آنها قرار گیرد که تردد کمتر شود.

وی ادامه داد: مرتباً در مناطق عشایری جهت مرمت و نگه داری راه‌ها دستگاه ها و ماشین آلات بازگشایی راه را در اختیار داریم و گاها ماشین آلاتی را اجاره می‌کنیم که بعد از هر بارندگی مشکلاتی از جمله زیرش کوه و... را برطرف کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی