تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

جو بایدن اصالتا ایرانی است؟

به نقل از منابع موثق خبری، جوبایدن آمریکایی که احتمالا رئیس جمهور میشود، ایرانی الاصل «از آب» درآمده است.

کد خبر: ۱۱۱۴۳۹
۱۳:۰۸ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

جو بایدن اصالتا ایرانی است؟

دیدارنیوز - یک پایگاه خبری به نام خبردنا در گزارش با تیتر «جو بایدن اصالتا ایرانی است؟» نوشت:

ظاهرا، «ابوبکر خان بایدان» همانجا فوت می‌کند و پسرش، «علی ابوبکر بایدان» به خاطر مشکلات ابتدا به فرانسه و از آنجا به دعوت یکی از بازرگانان فرانسوی به آمریکا رفته و خانواده اش را به آنجا مهاجرت می‌دهد.

به نقل از منابع موثق خبری، جوبایدن آمریکایی که احتمالا رئیس جمهور میشود، ایرانی الاصل «از آب» درآمده است.

به گزارش «ایتارتاس»، شخصی به اسم دکتر «اندی واسهول» از موسسه تحقیقات تاریخی دانشگاه معتبر «ام. آی. تی» آمریکا، اعلام کرده که طبق تحقیقاتش، «جوبایدن» اصالتا کرد و از غرب ایران بوده است! به عبارت دیگر، اصل و نسبش به خاندان بایدان در منطقه پیرانشهر کردستان می‌رسد که در دوران قاجاریه جلای وطن کرده و طی چند نسل سر از آمریکا درآورده است! به این ترتیب که، جد بزرگش در واقع «ابوبکر خان بایدان» که از خوانین معروف منطقه «پیرانشهر» بوده (و به همین خاطر هم اسمش «بایدن» بوده)، که در دوران «ناصرالدین شاه قاجار» بدلیل فشار بر اهل سنت از این شهر فرار کرده و به مرز عثمانی می‌رود و بعد، در «حلبچه» به عنوان تاجر تنباکو فعالیت کرده و سپس به «بیروت» می‌رود.

ظاهرا، ابوبکر خان بایدان» همانجا فوت می‌کند و پسرش، «علی ابوبکر بایدان» به خاطر مشکلات ابتدا به فرانسه و از آنجا به دعوت یکی از بازرگانان فرانسوی به آمریکا رفته و خانواده اش را به آنجا مهاجرت می‌دهد.

بنا بر تحقیقات این محقق، خاندان بایدان بدلیل موفقیت در تجارت تنباکو در منطقه پنسیلوانیا ساکن شده و ان‌ها که قبل از جنگ جهانی دوم وارد امریکا شده بودند بتدریج سرشناس شده و بدلیل برخورداری از اخلاق و منش آریایی مانند جوانمردی و کمک به نیازمندان از محبوبیت بالایی برخوردار می‌شوند، ولی بدلایلی این خاندان تکه پاره شده و فرزندان آن‌ها هرکدام مسیر جداگانه‌ای در پیش می‌گیرند و پدربزرگ جوبایدن بدلیل تقاضای خانواده همسرش خود را در کلیسای ارتدکس بعنوان پیرو آن کلیسا ثبت می‌کند و به این گونه فرزندانشان و از جمله پدر «جو»، امریکائی ارتدوکس شده و بالطبع فرزندان آن‌ها نیز آمریکایی مسیحی شده اند.

به گزارش این خبرگزاری، جو بایدن که از تاثیر افشای این پیشینه بدلیل جو ضدایرانی موجوددر مطبوعات آمریکا اطلاع داشته اند از حدود ده سال پیش و دوران ریاست جمهور بوش پسر، بطور کامل آن را پنهان کرده و صرفا اعضای ارشد حزب دمکرات و باراک اوباما و جان کری در سال‌های اخیر از آن اطلاع داشته اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی