تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هر شخص حقیقی امکان خرید چند سیم‌کارت را دارد؟

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعداد سیم‌کارت‌های قابل خریداری برای هر فرد حقیقی را مشخص کرده است.

کد خبر: ۱۱۱۴۲۳
۱۲:۱۲ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

تعداد مجاز خرید سیم کارت توسط اشخاص

فدیدارنیوز ـ اپراتور‌ها و دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی برای تولید و فروش سیم‌کارت باید از قوانین ابلاغی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تبعیت کنند. رگولاتوری همه شرکت‌های مجاز به فروش سیم‌کارت را به مشترکان تلفن همراه معرفی کرده است.

بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هر شخص حقیقی در داخل مرز‌های جمهوری اسلامی ایران قادر است با کد ملی خود حداکثر ۱۰ سیم‌کارت فعال خریداری کند. اشخاص حقوقی مانند نمایندگان رسمی شرکت‌ها برای خرید سیم‌کارت به نام شرکت متبوع خود محدودیتی ندارند. همچنین اتباع غیرایرانی با داشتن مدارک هویتی معتبر شامل گذرنامه، کارت پناهندگی، کارت اقامت، کارت هویت و کارت سبز می‌توانند به صورت همزمان حداکثر سه سیم‌کارت فعال از مجموع تمامی اپراتور‌های تلفن همراه به نام خود داشته باشند.

لازم به ذکر است تمامی مسئولیت‌های استفاده از سیم‌کارت حتی اگر کسی به غیر از مالک از آن استفاده کند به عهده مالک آن است؛ لذا نهاد‌های نظارتی همواره به مشترکان تمامی اپراتور‌های کشور هشدار می‌دهند سیم‌کارت‌های خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

منبع: آنا
برچسب ها: حقوق شهروندی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی