تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آغاز فروش فوق العاده دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک

ایران خودرو، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک، را با قیمت ۳۹۰ میلیون تومان به صورت فوق‌العاده در معرض فروش قرار داد.

کد خبر: ۱۱۱۴۰۳
۱۰:۵۵ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

فروش فوق العاده دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک

دیدارنیوز ـ متقاضیان خرید این خودرو از امروز تا جمعه فرصت دارند با ورود به سایت ایران خودرو نسبت به ثبت نام و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند. در این مرحله علاوه بر دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک، سه خودروی دیگر پژو پارس بنزینی، راناپلاس و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای فروخته می‌شود.

منتخبان این قرعه‌کشی تنها سه روز فرصت دارند تا وجه کامل خودرو را به حساب ایران خودرو واریز کنند. یکی از شرایط این فروش فوق العاده در رهن ماندن سند خودرو به مدت یکسال است. قرعه کشی این خودرو برای تعیین مشتریان نهایی، روز شنبه ۲۴ مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود. اسامی منتخبان در سایت رسمی فروش محصولات ایران خودرو ارسال می‌شود. علاوه بر این برای منتخبان پیامک نیز ارسال می‌شود.

ایران خودرو تاکید دارد که تا قبل از اعلام اسامی منتخبان، متقاضیان هیچگونه وجهی را به حساب این شرکت واریز نکنند. منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند. سایر محدودیت‌های فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو مانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و… همچنان در این طرح اجرا می‌شود.

بنابه اعلام شرکت ایران‌خودرو، خودرو‌های دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک، سه ماه بعد از زمان قرعه‌کشی به منتخبان تحویل داده می‌شود.

منبع: کاما پرس
برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی