تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ماجرای سانسور سریال افرا چیست؟

مهدی سلطانی، بازیگر سریال «افرا» جزئیاتی از ممیزی این مجموعه را منتشر کرد. پخش مجموعه افرا از ۵ شهریور ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما آغاز شده بود.

کد خبر: ۱۱۱۳۳۶
۱۵:۰۹ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

ماجرای سانسور سریال افرا

دیدارنیوز ـ مهدی سلطانی بازیگر مجموعه تلویزیونی «افرا» پس از پخش قسمت پایانی این سریال درباره راز شخصیت «پیمان»، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «پیمان قصه افرا، بچه زن دیگری از سیروس بود که در سفرشان به مشهد فاش و ناگهان سروکله‌اش پیدا می‌شود و اعظم برای آبروداری از سیروس، می‌پذیرد مادرش باشد و برای این که داستان لو نرود، سفرشان از مشهد به تهران را چند ماه به بهانه‌های مختلف به عقب می‌اندازند تا تولد بچه توسط اعظم منطقی به نظر برسد.

کمکی که این موضوع به روند دراماتیک داستان می‌کرد، این بود که اعظم، چون مادر واقعی پیمان نیست، پس هیچ حق و حقوق مالی و غیرمالی در عفو یا قصاص ندارد. تمام این مراحل تصویربرداری شد، اما ظاهرا پخش تلویزیون به دلیل این که مبادا شأن سیروس به عنوان یک پدر بیش از این خدشه‌دار شود، مصلحت دید حذف شود.»

«افرا» مجموعه تلویزیونی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی محمدکامبیز دارابی و مجید مولایی است. پخش این مجموعه که از ۵ شهریور ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما آغاز شده بود به پایان رسید.

برچسب ها: تلویزیون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
2
1
یکی ازبدترین وضعیف ترین سریالها که پراز اشکالات حقوقی بود،نقش نیروی انتظامی واداره آگاهی صفربود،هرکس هرکاری دوست داشت اعم ازآدم ربایی تهدیدو...انجام دادواین سریال راه وروش خلاف کردن روبه مخاطب آموخت،رئیس شبکه قبل پخش وقت بذارونگاه کن،به اندازه کافی آدمهای خلاف وجوددارن
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی