تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی که با ۶ میلیون می‌توان خرید

گوشی‌های شیائومی امروز دوشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۰ اندکی ارزان‌تر از روز قبل به فروش می‌رسند که علت آن کاهش اندک قیمت دلار است. زمزمه کاهش قیمت هر چه بیشتر ارز نیز در بازار موبایل شنیده می‌شود که به معنای احتمال ارزان‌تر شدن گوشی در روز‌های آینده است.

کد خبر: ۱۱۱۱۹۹
۱۴:۵۳ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی

دیدارنیوز ـ در بازار موبایل نسیم ملایمی از کاهش قیمت وزیدن گرفته است که اگر بازار ارز با آن همراهی کند می‌تواند به سقوط و ریزش قیمت‌ها منتهی شود. دلار کماکان در پله‌های ابتدایی کانال ۲۷ هزار تومان ایستادگی می‌کند، اما بازگشت دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی می‌تواند به معنای ریزش ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی قیمت گوشی‌های پرفروش میان رده بازار باشد.

ارزان‌ترین گوشی فایو جی بازار

امروز در بازار گوشی شیائومی Redmi Note ۹، ۵G را می‌توان به قیمت ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خریداری کرد که تفاوت قیمت به دلیل تفاوت گارانتی شرکت تامین کننده است. این گوشی ارزان‌ترین گوشی فایو جی بازار است.

ماجرای Mi و Lite در نام گوشی‌های شیائومی چیست؟

گوشی پرفروش دیگر شیائومی که زیر ۷ میلیون تومان قیمت دارد pro ۸ Redmi Note است که می‌توان این گوشی را نیز به قیمت ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بسته به مدت زمان گارانتی و اعتبار شرکت تامین کننده خریداری کرد.

ارزان‌ترین گوشی شیائومی Mi ۱۰ Lite ۵G را نیز می‌توان به قیمت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و البته مدل‌های گران‌تر این گوشی با رم بالاتر تا ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم قیمت می‌خورد.

بد نیست بدانید گوشی‌های سری Mi جزو گوشی‌های باکیفیت شیائومی شناخته می‌شوند و پرچمداران شیائومی از این سری گوشی‌ها هستند. در واقع علت اقبال مشتریان به این سری از گوشی‌های شیائومی سخت افزار‌های قدرتمند و دوربین‌های پیشرفته آن‌ها است. در عین حال عبارت Mi نشان از یک گوشی میان رده می‌دهد که با توجه به Lite بودن این گوشی در واقع شیائومی تلاش کرده است اقتصادی و ارزان بودن را در کنار کیفیت به این گوشی بیاورد.

یک گوشی اقتصادی با برخی ویژگی‌های کیفی پرچمداران

گوشی دیگری از برند شیائومی که می‌توان به قیمت زیر ۶ میلیون تومان خرید Redmi Note ۱۰ است. این گوشی در حال حاضر به قیمت ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قابل خریداری است.

فراموش نکنید که عبارت Redmi Note در مدل حکایت از آن دارد که در ساخت این گوشی تمرکز روی قیمت پایین بوده با این حال برخی ویژگی‌های مشترک با گوشی‌های پرچمدار شیائومی مثل باتری قوی و صفحه نمایش باکیفیت و بزرگ نیز در این سری گوشی‌ها مدنظر بوده است.

منبع: کاما پرس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی