تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

ارزان‌ترین گوشی شیائومی فایو جی را بخریم یا ارزان‌ترین فایو جی سامسونگ؟

تا سال پیش حداقل باید ۱۰ یا ۱۲ میلیون تومان برای خرید ارزان‌ترین گوشی‌های فایو جی هزینه می‌کردیم، ولی امسال برند‌هایی مثل شیائومی و سامسونگ به فکر بودجه‌های محدود افتاده‌اند و در گوشی‌های اقتصادی فایو جی با هم رقابت می‌کنند.

کد خبر: ۱۱۰۴۵۱
۱۶:۲۳ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰

گوشی شیائومی فایو جی یا فایو جی سامسونگ

دیدارنیوز ـ برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار موبایل و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در این بازارگردی دو مدل از ارزان‌ترین گوشی‌های فایو جی شیائومی و سامسونگ با حافظه چهار گیگابایتی و حافظه ذخیره ۶۴ گیگابایتی مقایسه شده اند.

گوشی شیائومی Poco M۳ Pro ۵G / قیمت ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

عنوان ارزان‌ترین گوشی فایو جی ۵ موجود در بازار در اختیار Poco M۳ Pro ۵G است که در دسته گوشی‌های اقتصادی شیائومی قرار می‌گیرد و در صورت خریدش نباید انتظار خیلی بالایی از آن داشته باشید.

چراکه این گوشی حافظه موقت چهار گیگابایتی دارد HexaCore Cortex-A۵۵ در کنار DualCore Cortex-A۷۶ پردازنده مرکزی آن را تشکیل داده اند. Mali-G۵۷ MC۲ هم کار پردازش گرافیکی این موبایل را بر عهده دارد.

دوربین اصلی این گوشی سه گانه است و از یک لنز عریض ۶۴ مگاپیکسلی یک لنز ماکرو دو مگاپیکسلی و یک حسگر عمق دو مگاپیکسلی تشکیل شده است. این دوربین‌ها می‌توانند با کیفیت Full HD فیلمبرداری کنند.

ابعاد صفحه نمایش این گوشی ۶.۵ اینچی است و با استفاده از فناوری Corning Gorilla Glass ۳ در برابر خط وخش و صدمات احتمالی محافظت می‌شود. بالای این صفحه نمایش یک بریدگی وجود دارد که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در آن جای گرفته است. سیستم عامل اندروید ۱۰ در کنار باتری پنج هزار میلی آمپری از دیگر مشخصات این گوشی هستند.

گوشی سامسونگ Galaxy A۲۲، ۵G/ قیمت ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

ارزان‌ترین گوشی فایو جی سامسونگ با نام Galaxy A۲۲، ۵G روانه بازار شده است. از مشخصه‌های اصلی آن می‌توان به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و چهار گیگابایت حافظه موقت اشاره کرد.

تراشه این محصول MediaTek MT۶۸۳۳ Dimensity ۷۰۰، ۵G از تراشه‌های هفت نانومتری سامسونگ است که با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای Cortex-A۷۶ و پردازنده گرافیکی Mali-G۵۷ MC۲ همراه شده است.

یک دوربین سه گانه روی قاب پشتی Galaxy A۲۲، ۵G قرار گرفته است. یک لنز عریض با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض با رزولوشن پنج مگاپیکسل و یک حسگر عمق دو مگاپیکسلی مجموعه دوربین A۲۲ را تشکیل می‌دهد.

برای دوربین سلفی هم یک لنز هشت مگاپیکسلی از نوع عریض انتخاب شده که در گوشه بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. این صفحه نمایش ۶.۶ اینچی است و تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ نمایش می‌دهد.

یک باتری لیتیوم پلیمری پنج هزار میلی آمپری منبع انرژی Galaxy A۲۲، ۵G است که که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
0
0
عالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
0
0
عالی
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی