تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

بانوی ورزشکار آبادانی قهرمان کاراته جهان شد

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: "فاطمه هدایت‌نژاد" بانوی کاراته کا آبادانی در مسابقات جهانی کاراته که به صورت مجازی برگزار شد عنوان نخست را کسب کرد.

کد خبر: ۱۱۱۱۷۳
۱۳:۰۹ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

بانوی ورزشکار آبادانی قهرمان کاراته جهان شد

دیدارنیوز: علی رضایی شکیب اظهار داشت: این ورزشکار آبادانی موفق به کسب مقام اول و مدال طلای مسابقات جهانی فدراسیون کاراته سنتی ژاپن به میزبانی ایالات متحده آمریکا شد.
وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۳۸ کشور با شرکت ۸۵۰ ورزشکار به صورت مجازی شکل اجرایی به خود گرفت و شرکت‌کنندگان با ارسال ویدئوهای خود، مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند.
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: مسابقات تمام سبکی فدراسیون جهانی سنتی ژاپن با حضور کشورهایی همچون ایران، آمریکا، ژاپن، فرانسه، آلمان روز گذشته به کار خود پایان داد و امروز نتایج آن اعلام شد.
رضایی شکیب بیان کرد: هدایت‌نژاد در دانشگاه علوم پزشکی آبادان شاغل است و یکی از داوران رسمی فدارسیون و مربی این رشته ورزشی نیز می‌باشد.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی