تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

پیدا شدن ویروس کرونا در گوشت و میوه‌های وارداتی در چین

مقامات بهداشت محلی منطقه «شیچنگ» امروز (یکشنبه) اعلام کردند که پکن نتیجه آزمایش ویروس کرونا در نمونه‌های مخلوط گوشت و میوه وارداتی در یک فروشگاه در این منطقه را مثبت، اما ضعیف گزارش کرده است.

کد خبر: ۱۱۱۱۶۴
۱۲:۳۱ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

 گوشت و میوه‌های وارداتی آلوده به کرونا

دیدارنیوز ـ به نقل از وب‌سایت روزنامه چینی گلوبال‌تایمز، واکنش اضطراری به این موضوع بلافاصله آغاز شد و همه پرسنل مربوطه و نمونه‌های محیطی مورد آزمایش قرار گرفت که نتایج همه آن‌ها منفی بود.

این نمونه‌ها شامل یک تکه گوشت، میوه اژدها، پرتقال و کیوی است که همه آن‌ها از خارج از چین وارد شده‌اند.

مقامات بهداشت منطقه، بلافاصله واکنش اضطراری نسبت به این موضوع را آغاز کردند و در این راستا بررسی آزمایشگاهی، بررسی اپیدمیولوژیک، نمونه‌برداری و آزمایش اقلام مربوطه و محیط، کنترل پرسنل و ضد عفونی محیط انجام گرفت.

پس از آن، دسته‌های متعددی از نمونه‌های میوه و گوشت و نمونه‌هایی از محیط فروشگاه و پرسنل مربوطه جمع‌آوری شد که نتایج آزمایش کرونای همه آن‌ها منفی بوده است.

در اطلاعیه صادر شده در این خصوص آمده است که محصولات گوشت مورد بحث که تاکنون فروخته نشده، از قفسه‌ها خارج و فروشگاه به صورت موقت تعطیل شده است.

کارشناسان معتقدند که خطر شیوع بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ از طریق محصولات نسبتا کم است.

در همین حال، مرکز پیشگیری و کنترل بیماری شیچنگ از همه ساکنینی که میوه‌های مورد نظر را خریداری کرده‌اند خواسته است تا در اسرع وقت به مسئولان بهداشت منطقه مراجعه کنند.

برچسب ها: چین کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی