تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

معرفی داوران بخش سمینار جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی

داوران بخش هشتمین سمینار جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی معرفی شدند. بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی از ۹ آذر ماه به دبیری داوود فتحعلی برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۱۱۰۸۷
۱۶:۳۳ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰

جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی، طی حکمی از سوی حمیدرضا اردلان دبیر هشتمین سمینار جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی؛ محمدحسین ناصربخت، لاله تقیان و سودابه فضائلی به عنوان داور‌های این سمینار معرفی شدند.

ستاد برگزاری هشتمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، همزمان با برگزاری بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی وسنتی با دعوت از پژوهشگران داخلی و خارجی در حوزه نمایش‌های آیینی و سنتی، نشست‌های علمی- تحقیقاتی خود را در دو بخش با رویکرد‌های کلاسیک و نظریه‌ها و روش‌شناسی‌های نوین، تطابق‌های علمی جهان‌شمول و نگاه به آینده (آینده پژوهی) برگزار خواهد کرد.

سمینار بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی، با بهره‌گیری حداکثری از امکانات فضای مجازی و با توجه به شرایط شیوع کرونا در گستره بین‌المللی برگزار خواهد شد.

اخبار، رویداد‌ها و همچنین کتاب‌ها و عکس‌های دوره‌های پیشین این رویداد به نشانی https://irtf.theater.ir قابل دسترسی است. بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی از ۹ آذر ماه به دبیری داوود فتحعلی بیگی برگاز می‌شود.

بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی از ۹ آذر ماه به دبیری داوود فتحعلی برگزار می‌شود.

برچسب ها: تئاتر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی