تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

داوطلبان واکسن کرونای رازی کارت واکسن دریافت می‌کنند

دکتر محمدحسین فلاح مهرآبادی، سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی گفت: بر اساس هماهنگی انجام گرفته با وزارت بهداشت و مصوبه کمیته ملی واکسن، اسامی داوطلبان واکسن کووپارس در سامانه ملی واکسن ثبت می‌شود و به عنوان شهروندان واکسن‌زده قابل استعلام خواهد بود.

کد خبر: ۱۱۱۰۵۱
۱۴:۲۱ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰

کارت واکسن برای داوطلبان واکسن کرونای رازی

دیدارنیوز ـ دکتر محمدحسین فلاح مهرآبادی، سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی با اعلام خبر دریافت کارت واکسن رازی کووپارس گفت: تمام افرادی که در فاز‌های اول، دوم و سوم واکسن رازی شرکت کردند، اسامی و کد ملی آن‌ها در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد و در سامانه مربوطه ثبت خواهد شد تا هر زمان استفاده از کارت واکسن اجباری شود، از طریق استعلام اسامی، تایید واکسیناسیون این افراد مشخص شود.

فلاح مهرآبادی همچنین با اشاره به مشارکت حدود ۱۴ هزار نفر در مطالعه فاز سوم واکسن کرونای موسسه رازی، گفت: تاکنون حدود ۱۴ هزار نفر نوبت اول واکسن کوو پارس و حدود دو هزار نفر نیز واکسن نوبت دوم را دریافت کرده اند.

دکتر فلاح مهرآبادی اظهار کرد: به زودی به مرحله‌ای می‌رسیم که بخشی از داوطلبان ۳۵ روز از نخستین تزریق یا ۱۴ روز از نوبت دوم تزریق‌شان گذشته و اثربخشی واکسن رازی در مقایسه با واکسن سینوفارم مشخص و نتایج به سازمان غذا و دارو ارسال خواهد شد.

برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی