تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

سفر به امریکا با واکسن‌های مورد تائید سازمان جهانی بهداشت

امریکا همه واکسن‌های کرونا که مورد تائید سازمان جهانی بهداشت هستند را برای مسافرت به این کشور مورد تائید قرار می‌دهد.

کد خبر: ۱۱۰۹۳۶
۱۴:۰۰ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰

سفر به آمریکا با واکسن‌های مورد تائید سازمان جهانی بهداشت

دیدارنیوز ـ به نقل از رویترز، آمریکا قصد دارد محدودیت‌های مربوط به مسافران بین‌المللی را بردارد. به همین دلیل این کشور اعلام کرده مسافران که هر واکسن کرونایی که سازمان بهداشت جهانی، سازمان غذا و داروی آمریکا و یا مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا تائید کرده‌اند را دریافت کرده باشند می‌توانند به خاک آمریکا سفر کنند. آمریکا به زودی ممنوعیت سفر از ۳۳ کشور جهان از جمله چین، هند، برزیل و کشور‌های اروپایی را لغو کند.


بیشتر بخوانید: انتقاد شهرام ناظری از صدا و سیما


آمریکا اعلام کرده شش واکسنی که به تائید سازمان غذا و داروی این کشور رسیده یا در لیست تائید اضطراری سازمان جهانی بهداشت قرار دارند مورد تائید واشنگتن هستند و مسافرانی که این شش واکسن را زده باشند می‌توانند به آمریکا وارد شوند. این اقدام به دلیل فشار برخی کشور‌ها به آمریکا صورت گرفته چرا که واکسن‌های مورد تائید سازمان غذا و داروی آمریکا بسیار محدود هستند و واکسن‌های مورد تائید سازمان بهداشت جهانی، موارد بیشتری را شامل می‌شوند. به نظر می‌رسد ممنوعیت ورود مسافران از برزیل، کشور‌های اروپایی، هند، ایران، چین، انگلیس و آفریقای جنوبی به خاک آمریکا اوایل ماه نوامبر برداشته شود. با این حال هنوز ورود مسافران از کشور‌هایی که در آن‌ها واکسیناسیون به سرعت و قدرت انجام نکرده، ممنوع خواهد بود.

منبع: شفقنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی