تیتر امروز

پیکر شهید رئیسی و همراهانش به تهران منتقل شد +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

پیکر شهید رئیسی و همراهانش به تهران منتقل شد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

وزیر جهاد کشاورزی: قیمت لبنیات ۱۰ درصد کاهش می یابد

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که قیمت شیر، پنیر و ماست از هفته آینده، ۱۰ درصد کاهش خواهد یافت.

کد خبر: ۱۱۰۸۰۸
۱۵:۱۵ - ۱۵ مهر ۱۴۰۰

 

وزیر جهاد کشاورزی: قیمت لبنیات ۱۰ درصد کاهش می یابد

 

دیدارنیوز: سید جواد ساداتی نژاد روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه در حاشیه بازدید از روستاییان و عشایر شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: با تصمیمی که در ستاد تنظیم بازار به ریاست دکتر مخبر گرفته شد و بنا به دستوری که رئیس جمهور در مورد ثبات قیمت ها و فراوانی و دسترسی اقلام صادر کرد، از شنبه کاهش ۱۰ درصدی قیمت در سه محصول اصلی شیر و پنیر و ماست عملیاتی خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: در خصوص تخم مرغ هفته آینده شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی با کمک اتحادیه ها و تشکل ها نسبت به توزیع تخم مرغ و مرغ در حوزه شهرهایی که بر اساس بررسی های انجام شده با کمبود مواجه هستند، اقدام خواهد کرد و در مجموع، تلاش می کنیم آرامش و ثبات در بازار محصولات غذایی وجود داشته باشد.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: مردم می دانند که تولید در حوزه کشاورزی و دامداری امری زمان‌دار است و نتیجه گیری از هر تصمیمی که گرفته شود نیز زمان می برد. در واقع بخشی از مشکلات امروز تولید به تصمیمات و برنامه ریزی های گذشته مرتبط است ولی در کل تلاش می شود از ظرفیت تشکل ها استفاده کنیم تا آرامش در بازار ایجاد شود.

منبع: شفقنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی