تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

رئیسی انتخاب نخست وزیر جدید ژاپن را تبریک گفت

رییس جمهوری در پیامی با تبریک انتخاب "کیشیدا فومیو" نخست وزیر جدید ژاپن، ابراز امیدواری کرد که تقویت رایزنی‌ها و تشریک مساعی دو کشور همچون گذشته موجب تحکیم روابط و صلح و ثبات منطقه‌ای و بین المللی شود.

کد خبر: ۱۱۰۷۶۷
۰۹:۴۱ - ۱۵ مهر ۱۴۰۰

رئیسی انتخاب نخست وزیر جدید ژاپن را تبریک گفت

دیدارنیوز: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «سید ابراهیم رئیسی» در این پیام آورده است: انتخاب جناب عالی به عنوان نخست وزیر کشور دوست، ژاپن را از طرف دولت و ملت ایران صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم که حضور جنابعالی در این مسند، فصل جدیدی از دوستی بین دو کشور را بگشاید.

وی افزود: اطمینان دارم با توجه به روابط دوستانه و تاریخی جمهوری اسلامی ایران و ژاپن و با مساعی مشترک، مناسبات و همکاری های فی‌مابین در تمامی عرصه‌ها، به ویژه در حوزه های اقتصادی و تجاری بیش از پیش گسترش می‌یابد.

رییس جمهوری اسلامی ایران در پیام تبریک خود به فومیو یادآور شد: سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره کمک به تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی در پرتو عدالت و پایبندی متقابل به تعهدات و توافقات بین المللی، توام با رعایت حق حاکمیت کشورهای مستقل و صیانت از حقوق ملت ها بوده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: برهمین اساس امیدوارم تقویت رایزنی‌ها و تشریک مساعی دو کشور همچون گذشته موجب تحکیم روابط و صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی گردد.

وی اضافه کرد: ایران و ژاپن به عنوان دو دوست قدیمی می توانند با اصالت دادن به روابط دوجانبه، اعتماد متقابل بین خود را تعمیق بخشند. سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و بهروزی مردم ژاپن را آرزومندم.

به گزارش دیدار، «فومیو کیشیدا» روز دوشنبه ۱۲ مهر از سوی پارلمان ژاپن به عنوان نخست وزیر جدید این کشور انتخاب شد و قول داد برای کنترل بیماری کووید -۱۹ و احیا اقتصاد ژاپن تلاش کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی