تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

حمید صفت از زندان اوین آزاد شد

دکتر ایوب میلکی، وکیل حمید صفت، رپری که به اتهام قتل در زندان بسر می‌برد از آزادی او با قرار وثیقه خبر داد.

کد خبر: ۱۱۰۴۶۶
۱۷:۱۹ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰

حمید صفت  آزاد شد

دیدارنیوز ـ دکتر ایوب میلکی، یکی از وکلای مدافع حمید صفت در این باره به همشهری گفت: با تلاش من و همکارانم حسین شاهرخی و مهرداد زمانی و دفاعیات موثر در دادگاه، حکم برائت موکلم از اتهام مباشرت در قتل عمدی از سوی قضات شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شد و دقایقی قبل با ارسال حکم دادگاه به زندان اوین، موکلم راس ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.

منبع: همشهری
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی : ۱
غیر قابل انتشار : ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
1
قضات شعبه 10 کیفری رای قصاص میدن ولی رئیس شعبه اقای متین راسخ علیرغم اطلاع متهم بقتل از بیماری و پیری ناپدری با استدلال عدم تخصص متهم بقتل در امور پزشکی قتل ناپدری رو مصداق بند پ ماده 290 قانون مجازات اسلامی نمیدونه !!!!! و شعبه 39 دیوان ( 51 جدید) با همون استدلال حکم قصاص رو نقض میکنه!!!!! و شعبه 8 کیفری هم به استناد حرف متهم بقتل!!!!(ضربه یواش زدم و عدم اطلاع از بیماری قلبی ناپدری) حکم تبرئه صادر میکنه!!!! و شعبه 51 دیوان ( 39 سابق) حکم تبرئه شعبه 8 کیفری رو تائید میکنه!!!!!
به استناد عکسای موبایلی ضرب و شتم ناپدری و نکات دیگر در اینستاگرام soheyl_assadzadeh و اسیبهای نوشته شده درگزارش جسد و ...... حمید صفت با علم و اگاهی از بیماری ناپدری! با ضربات شدید مشت ناپدری رو میزنه که مصداق بند ب و پ ماده 290 قانون مجازات اسلامی میباشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
در رای شعبه 10 کیفری رئیس شعبه قتل عمد ندونسته ولی هر 2 مستشار قتل عمد دونستن و در رای شعبه 39 دیوان(51 جدید) مستشار شعبه قتل عمد دونسته ولی رئیس و معاون شعبه قتل عمد ندونستن و در رای شعبه 8 کیفری هر 3 قاضی قتل عمد ندونستن و در رای شعبه 51دیوان(39 سابق) همون اقای رئیس و معاون شعبه 39 دیوان قتل عمد ندونستن ولی نظر همون مستشار شعبه که قبلا قتل عمد دونسته نیست و بنظر میاد که دیگه در اون شعبه نیست !!!!! و بجاش نظر دادیار دیوان عالی رو درخلاصه جریان پرونده مبنی بر نقص در تحقیقات نوشتن.
دوست ناپدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
1
مثل روز روشنه قتل عمد بوده خود ناپدری به پلیس گفته حمید رو سینه من نشسته و با مشت به سر و سینه من زده و همون روز درگیری به کماء میره و 3 روز بعد هم فوت میکنه و اسیبهایی که درگزارش جسد نوشته شده شامل کوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت مغزی و خونریزی روی نرم شامه و خونریزی وسیع زیر سخت شامه و حرکت مغز به سمت چپ و پرخونی مشکوک در دیواره بین بطنی قلب گواه ضربات شدیده.
موضوع دفاع از مادری که حق طلاق داشته دروغه و حرفای حمید صفت متناقضه اول گفته ناپدری ادم خوبی نبود مادرم رو مدام کتک میزد با من مشکل داشت ضربه زدم و از بیماری قلبی ناپدری خبر داشتم ولی بعد از انتخاب وکلای جدید میگه ناپدری کمی عصبی بود با مادرم اختلاف معمول زن و شوهری داشت با من رابطه صمیمی داشت و از بیماری قلبی و مصرف دارو خبر نداشتم و ضربه یواش زدم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
1
فعلا اموال ناپدری رو هواس تا اونجائیکه خبر دارم پسر مقتول گفته پدرم فهمید مادر حمید نقشه برای همون اپارتمان محل وقوع قتل داره و خواست با انتقال اموال بنام وصیش و طلاق مادرحمید جلوگیری کنه ولی اسناد اموال در صندوق امانات مادر حمید بود و امتناع مادرحمید از تحویل اسناد باعث اصرار پدرم برای طلاق و قتلش شد و فعلا اپارتمان محل وقوع قتل هم با قرارداد اجاره خلاف قانون در اختیار دوست حمید صفته!!!! و وصی ناپدری طبق وصیت 2 دانگ اپارتمان محل وقوع قتل بنامش شده و دادخواست خلع ید در خرداد 1400 ثبت کرده ولی دادگاه در صدور حکم تعلل میکنه البته فکر کنم داره طبق خواسته مادر حمید عمل میکنه چون مادر حمید هنوز دنبال نقشه خودشه و نمی خواد اختیار اپارتمان از دست خودشون خارج بشه و اپارتمان جزیره کیش هم پاتوق حمید صفت و دوستاش شده.
دوست ناپدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
ننگ این قتل تا ابد رو پیشونیت چسبیده چون 10 سال تو خونه ناپدری خوردی و خوابیدی و کلیپ تبلیغی توسط پرشین پاپارازی ضبط کردی و تو دادسرا امضاء کردی و گفتی 5 شش ساله از پدرخونی خودت خبر نداری و قطع رابطه هستی و مدرکش در اینستاگرام پسر مقتول soheyl_assadzadeh هست و بفرض دعوای زن و شوهر در روز قبل میتونستی اصرار به طلاق مادرت کنی نه اینکه به بهانه دروغ دفاع از مادرت که حق طلاق هم داشت ناپدری ساده و دلسوز فاقد سواد فارسی رو بقتل برسونی و فکرکنید با گفتن دروغ تماس برادرت از امریکا و درخواست میانجیگری برادرت میتونید حقیقت رو کتمان کنید! اول گفتی و امضاء کردی برادرت صبح روز درگیری با ناپدری بهت زنگ زده حالا با انتخاب وکلای جدیدت گفتی شب قبل از روز درگیری برادرت تماس گرفته که هر 2 گفته دروغه در اصل مادرت بهت گفته بیا هوشنگ( ناپدری) میگه از خونه من برو بیرون نقشه کشیدی برام طلاقت میدم و شما هم دیدید با طلاق و زنده موندن ناپدری نقشه کلا خراب میشه و بیچاره رو بقتل رسوندید.
دوست ناپدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
1
ناپدری ادم ساده و دلسوزی بود و خواندن و نوشتن فارسی هم بلد نبود چون در کودکی فرزند طلاق شد و ناچارا با پدرش مقیم المان شده بود و بعد از 30 سال برای اولین بار در سال 1367 به ایران امد و در سال 1384 با مادر حمید صفت اشنا و ازدواج کرد و بعد از ازدواج با مادر حمید صفت! حضور فرزندان مادر حمید رو سر سفره خودش با اغوش باز پذیرفت چون نمی خواست مثل خودش از اغوش مادر محروم بشن و اخر سر هم به بهانه دروغ دفاع از مادرش که حق طلاق هم داشت ناپدری رو بقتل رسوند!!!!!
soheyl_assadzadeh
|
Germany
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
1
اولین نظریه پزشکی قانونی ایران علت فوت را خونریزی و اسیب مغزی در اثر اصابت جسم سخت اعلام نمود که با اعتراض وکیل حمید صفت کمیسیون 3 نفره علت فوت و خونریزی مغزی و اسیب نسج مغزی در اثر اصابت جسم سخت و عوارض ناشی از ان در زمینه مستعد جسمانی تعیین کرد که عوامل زمینه ای نظیر سن، مصرف داروهای ضد انعقادی، ابتلا به بیماری دیابت و فشار خون به میزان 15 درصد در بروز مرگ تاثیر داشته اند با اعتراض وکیل حمید صفت! کمیسیون 5 نفره نوشته با توجه به معاینات انجام شده در بیمارستان فیروزگر اثار ظاهری ضرب و جرح در نواحی سر و صورت و گردن ملاحظه نشد پس 33 درصد علت خونریزی مغزی و فوت مربوط به ضربه و 67 درصد مربوط به زمینه مستعد جسمانی و مصرف داروهای رقیق کننده خون میباشد که با اعتراض وکیل ما کمیسیون 7 نفره 50 درصد علت خونریزی مغزی و فوت رو مربوط به ضربه و 50 درصد رو مربوط به زمینه مستعد جسمانی و مصرف داروهای رقیق کننده خون دانسته( و حمید صفت با قرار وثیقه در خرداد 1397 ازاد میشه) با اعتراض وکیل ما کمیسیون 9 نفره بدون درج درصد نوشته این نوع خونریزیها و اسیبهای مغزی بدلیل سن بالا و مصرف داروهای ضد انعقادی با ضربه خفیف و غیر کشنده می تواند حادث گردد!!!!!! و با اعتراض وکیل ما کمیسیون 11 نفره بدون درج درصد نوشته بیماریهای زمینه ای پدرم می توانسته منجر به فوت شود!!!!!! و استرس ناشی از نزاع و مصرف داروی ضد انعقاد تشدید کننده روند فوت بوده اند.
پزشکی قانونی المان به استناد گزارش جسد پزشکی قانونی ایران و سی تی اسکن بیمارستان فیروزگر و گزارش ترخیص از بیمارستان برلین بعد از فنرگذاری عروق انسدادی و عکسهای موبایلی ضرب و شتم! نظریه اولی و دومی( 3 نفره) پزشکی قانونی ایران رو قابل قبول دانسته ولی نظریات دیگر را غیر مستدل و غیر علمی دانسته و در پایان نظریه 12 صفحه ای نوشته بدون ضربات شدید و پی در پی اسیبهای تشریح شده درگزارش جسد بروز نمیکرد.
درعکس موبایلی از پدرم دربیمارستان فیروزگر در اینستاگرامم soheyl_assadzadeh اثار ضرب و جرح کاملا مشهوده و بنا به گزارش پلیس 110 پدرم قبل از به کماء رفتن در روز درگیری به پلیس گفته حمید رو سینه من نشسته و با مشت به سر و سینه من زده و در گزارش جسد نوشته شده خونریزی روی نرم شامه و خونریزی وسیع زیر سخت شامه و کوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت نسجی مغز و حرکت بافت مغز به سمت چپ و پرخونی مشکوک در دیواره بین بطنی قلب مشهود بود.
حقوقدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
اگر در گزارش جسد فقط نوشته بود خونریزی روی نرم شامه و خونریزی معمولی زیر سخت شامه تاکید میکنم معمولی زیر سخت شامه و اثار ضرب و جرح هم نبود قطعا علت خونریزی و فوت! بیماری و مصرف داروی ضد انعقاد بود ولی حالا که خونریزی روی نرم شامه و خونریزی وسیع زیر سخت شامه نوشته شده قطعا ضربه باعث خونریزی شده و مضافا اینکه کوفتگی بافت مغزی فقط با ضربه شدید حادث می شود چه برسد به کوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت نسجی مغزی مندرج درگزارش جسد! و عکسای موبایلی اثار ضرب و شتم هم به تنهایی گواه شدت ضربات است و اقرار خود متهم بقتل و بیان خود ناپدری دلیل احراز زدن ضربات توسط حمید صفت می باشد و ​اسیبهای مندرج درگزارش جسد گواه صحت اظهارات ناپدری به پلیس قبل از به کماء رفتن میباشد با این مشخصه ضربه به سینه ناپدری باعث پرخونی مشکوک در دیواره بین بطنی قلب شده و ضربه به سر باعث خونریزی روی نرم شامه و خونریزی وسیع زیر سخت شامه و کوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت نسجی مغز و حرکت بافت مغز به سمت چپ شده.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی