تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

هفته‌ی سرنوشت ساز رپر معروف

حمید صفت، رپر معروف در دومین دور از محاکمه به اتهام قتل پدرخوانده اش به رابطه صمیمی با او اشاره کرد و گفت: او برای من تولد گرفته و عکس ۲ متری ام را به دیوار خانه اش زده بود و دلیلی نداشت که من قصد کشتنش را داشته باشم و آنچه که اتفاق افتاده فقط یک حادثه است نه قتل.

کد خبر: ۱۰۸۹۱۲
۱۶:۵۶ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

هفته سرنوشت ساز حمید صف

دیدارنیوز ـ این خواننده رپ روز ۲۴ مرداد ماه سال ۹۶ وقتی فهمید پدرخوانده و مادرش با یکدیگر درگیر شده اند به هواداری از مادرش به خانه آن‌ها رفت و با شوهر او درگیر شد، اما در پایان این درگیری مرد ۶۶ ساله به دلیل خونریزی مغزی به بیمارستان منتقل شد و چند روز بعد نیز جانش را از دست داد تا حمید صفت به اتهام قتل او بازداشت شود.

هرچند خواننده جوان مدعی بود در مرگ پدرخوانده اش نقشی ندارد، اما او بعد از انجام تحقیقات مقدماتی در دادسرای امور جنایی تهران در دادگاه کیفری محاکمه و با رای قضات دادگاه به قصاص محکوم شد. این رای، اما مدتی بعد در دیوانعالی کشور نقض شد تا امید‌های حمید برای زندگی پررنگ‌تر شود. به این ترتیب پرونده او بار دیگر به دادگاه کیفری فرستاده شد و او مدتی پیش دوباره محاکمه شد. در دور تازه محاکمه باز هم حمید مدعی شد که نقشی در قتل پدرخوانده اش نداشته و بیماری او باعث فوتش شده است. در این میان نظریه پزشکی قانونی درباره علت تامه فوت متوفی چالش بزرگی برای پرونده بود، چرا که بار‌ها نظریه‌های مختلف و گاه متفاوتی در این باره ارائه شد. در این شرایط بود که قضات دادگاه ادامه رسیدگی به پرونده را به بعد از دریافت نظریه جدید پزشکی قانونی موکول کردند.

صبح امروز در آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده جنجالی که در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی رحمانی برگزار شد بعد از دفاع نماینده دادستان از کیفرخواست، وکلای اولیای دم در غیاب آن‌ها خواستار صدور حکم قصاص برای متهم شدند. در ادامه حمید صفت به دفاع از خودش پرداخت و گفت: من و حاج آقا (مقتول) با یکدیگر رابطه خوبی داشتیم. با هم باشگاه می‌رفتیم و ورزش می‌کردیم و در این مدت هیچ مشکلی با یکدیگر نداشتیم. حتی او دو روز قبل از حادثه برای من جشن تولد گرفته بود و یک عکس بزرگ دو متری از من به دیوار پذیرایی خانه اش زده بود. بنابر این دلیلی نداشت که من بخواهم او را به قتل برسانم.

او ادامه داد: شب قبل از حادثه فهمیدم که مادرم و حاج آقا با یکدیگر اختلاف دارند، اما فردای آن روز در کمال آرامش به خانه شان رفتم، اما حاج آقا عصبانی بود. من هم از اینکه مادرم را سیلی زده بود ناراحت بودم و با هم درگیری لفظی پیدا کردیم. مادرم می‌خواست مانع درگیری شود. در این کشمکش شاید ۲، ۳ مرتبه دست من به او خورد، اما نه سیلی زدم نه کف گرگی. بعد هم همسایه‌ها آمدند و ماجرا تمام شد و یک روز بعد فهمیدم او را به بیمارستان برده اند.

حمید صفت درباره آگاهی اش از بیماری‌های زمینه‌های متوفی نیز گفت: من دقیق نمی‌دانستم که او چه بیماری دارد. بعد فهمیدم که او دیابت دارد، اما او حتی در تولدم هم کیک خورد و از سایر بیماری هایش هم خبر نداشتم. من هیچ نقشی در مرگ او ندارم و از این بابت متاسفم.

در پایان این جلسه قضات دادگاه با اخذ آخرین دفاع از متهم وارد شور شدند و قرار است طی یک هفته آینده رای خود را در این باره اعلام کنند.

منبع: همشهری
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
1
ناپدری تصمیم قطعی به طلاق مادر حمید رو داشت و مادر حمید هم بخاطر از دست ندادن اقامت المان و امکانات مالی هوشنگ بقتل رسید و کل حرفای حمید صفت دروغه چون خود ناپدری قبل از به کماء رفتن در روز درگیری به پلیس گفته حمید رو سینه من نشسته و با مشت به سر و سینه من میزده و پزشکی قانونی المان به استناد گزارش جسد پزشکی قانونی ایران و سی تی اسکن بیمارستان فیروزگر نظریه داده و نوشته بدون ضربات شدید و پی در پی به سر مقتول اسیبهای تشریح شده در گزارش جسد بروز نمیکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
1
کل حرفای حمید صفت و موضوع دفاع از مادری که حق طلاق داشته دروغه حمید صفت اول گفته ناپدری ادم خوبی نبود مادرم رو مدام کتک میزد با من مشکل داشت ضربه زدم و از بیماری قلبی ناپدری خبر داشتم ولی بعد از انتخاب وکلای فعلی میگه ناپدری کمی عصبی بود با مادرم اختلاف معمول زن و شوهری داشت با من رابطه صمیمی داشت و از بیماری قلبی و مصرف دارو خبرنداشتم و ضربه یواش زدم درصورتیکه درعکس موبایلی از ناپدری در بیمارستان فیروزگر اثار ضرب و جرح کاملا مشهوده و به گزارش پلیس 110 ناپدری قبل از به کماء رفتن در روز درگیری به پلیس گفته حمید رو سینه من نشسته و با مشت به سر و سینه من زده و درگزارش جسد نوشته شده خونریزی روی نرم شامه و خونریزی وسیع زیر سخت شامه وکوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت مغزی و حرکت بافت مغز به سمت چپ و پرخونی مشکوک در دیواره بین بطنی قلب مشهود بود. پزشکی قانونی المان به استناد گزارش جسد پزشکی قانونی ایران و سی تی اسکن بیمارستان فیروزگر نظریه داده و نوشته بدون ضربات شدید و پی در پی به سر مقتول اسیبهای تشریح شده در گزارش جسد بروز نمیکرد
در صفحه اینستاگرامش( soheyl_assadzadeh ) عکسای ضرب و شتم و مدرک اطلاع حمید صفت از بیماری قلبی رو به اشتراک گذاشته.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی