تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس بود.

نماینده مجلس به مقام معظم رهبری نامه نوشت

علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری نوشت: ظرفیت تقنینی-نظارتی مجلس در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی تداوم خواهد یافت.

کد خبر: ۱۱۰۳۴۰
۱۸:۵۷ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

نماینده مجلس به مقام معظم رهبری نوشت

دیدارنیوز ـ خوزستان: نماینده مسجد سلیمان در نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری نوشت:مجلس تمام ظرفیت تقنینی-نظارتی خود را جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی با محوریت اصلاح سیاست‌های وارداتی، رفع موانع تولید و ارتقاء کیفیت محصولات ایرانی را تداوم خواهد داد.

 علیرضا ورناصری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری، ضمن اعلان حمایت از دستور خردمندانه ایشان مبنی بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی ساخت کره جنوبی، نوشت؛ مجلس تمام ظرفیت تقنینی-نظارتی خود را جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی تداوم خواهد داد.

در متن نامه  آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین، اللهم صل على محمد وآل محمد.

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله العالی:

باسلام و تحیات وافره

فرمایشات راهبردی و داهیانه جنابعالی به مصداق "تواصوا بالحق" در اولویت بخشی به معیشت مردمی و حمایت از تولید داخلی، سر لوحه عملکرد مسئولان در کسوت خدمتگزاری به ملت سرافراز ایران است.

مجلس یازدهم ضمن اعلان حمایت از دستور خردمندانه جنابعالی مبنی بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی ساخت کره جنوبی که ترسیم کننده ضرورت اتکا به توان داخلی جهت افزایش دامنه تولید کالاهای خانگی ایرانی و خروج بازار داخلی از سیطره لوازم خارجی است، تمام ظرفیت تقنینی-نظارتی خود جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی با محوریت اصلاح سیاست‌های وارداتی، رفع موانع تولید و ارتقاء کیفیت محصولات ایرانی را تداوم خواهد داد.

در پایان خداوند متعال را شاکرم بر نعمت ولایت و آرزوی طول عمر با برکت بر این نعمت عظیم دارم، مزید برکات و وجود مبارک را در رهبری نظام، از خداوند بزرگ مسالت می‌نمایم.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی