تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بازیکن حاشیه‌ساز با استقلال تمدید می‌کند

فرشید اسماعیلی که با مدیریت مددی به مشکل خورده بود، به زودی برای تمدید قرارداد با استقلال با مدیران باشگاه پای میز مذاکره می نشیند.  

کد خبر: ۱۱۰۳۱۰
۱۵:۲۳ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

تمدید فرشید اسماعیلی با استقلال

دیدارنیوز - فرشید اسماعیلی بازیکنی است که به خاطر اختلاف با مدیران سابق باشگاه استقلال قراردادش تمدید نشد و در بازی با الهلال با حضور در امارات بازی را از روی سکوها تماشا کرد.

با این حال با روی کار آمدن مصطفی آجورلو و البته نظر مثبت فرهاد مجیدی مذاکرات برای تمدید قرارداد اسماعیلی آغاز شده و صحبت های اولیه هم با این بازیکن انجام شده است.

قرار است فرشید اسماعیلی ظرف روزهای آینده وارد ایران شود و در صورتی که توافق حاصل شود، او قراردادش را با آبی ها تمدید خواهد کرد.

منبع: طرفداری
برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی