تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رهایی از اعدام با پرداخت دو و نیم میلیارد تومان

پسر جوان که پنج سال پیش درجریان درگیری دوستش را به‌خاطر یک دختر جوان به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود توانست با جلب رضای اولیای دم و پرداخت دو ونیم میلیارد تومان از مرگ رهایی یابد.

کد خبر: ۱۱۰۰۳۱
۱۰:۲۳ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰

شرط بازگشت به زندگی

دیدارنیوز ـ رسیدگی به این پرونده از سال ۹۵ به‌دنبال درگیری شبانه بین دو جوان در محدوده ولد آباد کرج شروع شد. زمانی که گشت پلیس در محل حضور یافت با پیکر خونین پسر جوانی به نام نسیم ۲۱ساله روبه‌رو شد که با انتقال وی به بیمارستان ساعتی بعد به‌علت شدت جراحات وارده جان باخت و تلاش برای دستگیری عامل قتل از سوی پلیس آغاز شد. پس از دستگیری متهم و انتقال به اداره پلیس آگاهی استان البرز وی به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.

میثم ۲۰ ساله در بازجویی‌ها گفت: من و نسیم به‌خاطر یک دختر که مدتی بود با او آشنا شده بودیم درگیر شدیم. من هرگز قصد کشتن نسیم را نداشتم در جریان درگیری که حدود ساعت سه بامداد رخ داد من با چاقویی که همراهم بود فقط می‌خواستم او را بترسانم، اما ناگهان چاقو به سینه‌اش وارد شد و من از ترس فرار کردم.

به‌دنبال اعتراف‌های این پسر جوان وی در دادگاه کیفری استان البرزبه اتهام قتل عمد محاکمه شد.

در جریان محاکمه مشخص شد پدر و مادر مقتول از هم طلاق گرفته‌اند، اما هر کدام قصاص قاتل فرزندشان را از رئیس دادگاه خواستار شدند و طولی نکشید که حکم قصاص صادر شد و با تأیید حکم از سوی قضات دیوانعالی کشور میثم در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت، اما با گذشت ۵ سال از این ماجرا او توانست ساعتی قبل از اجرای حکم با کمک مددکاران زندان و قاضی اجرای احکام رضایت اولیای دم را با پرداخت دو و نیم میلیارد تومان به دست آورد و با پرداخت مبلغ شرط شده از مرگ نجات یافت.

این متهم به‌دنبال رهایی از قصاص بزودی از نظر جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری یک استان البرز بار دیگر محاکمه می‌شود.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی