تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی در گفتگو با آیت الله ایازی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی در گفتگو با آیت الله ایازی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

بازدید سرزده آجرلو از آکادمی باشگاه استقلال؛ برهانی: آجورلو نگاه ویژه‌ای به آکادمی دارد

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، امروز به صورت سرزده به آکادمی استقلال در ورزشگاه امام رضا رفت و به اتفاق آرش برهانی و مسؤولان آکادمی از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید و دستوراتی را صادر کرد.

کد خبر: ۱۰۹۸۶۸
۱۵:۴۰ - ۰۵ مهر ۱۴۰۰

بازدید آجرلو از آکادمی باشگاه استقلال

دیدارنیوز ـ  آرش برهانی، سرمربی تیم امید استقلال در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره بازدید آجورلو از آکادمی ارائه داد:

همانطور که می‌دانید آکادمی از ارکان مهم یک باشگاه محسوب می‌شود. آقای آجورلو نگاه ویژه‌ای به آکادمی دارند. ایشان با وجود همه مشغله‌ها امروز از ورزشگاه امام رضا، محل آکادمی باشگاه به مدت ۲ ساعت بازدید به عمل آوردند. ایشان مشکلات را شنیدند و دستوراتی جهت حل کمبود‌های موجود در ورزشگاه امام رضا صادر کردند. نگاه آقای آجورلو این است که آکادمی باشگاه استقلال از یک آکادمی سنتی تبدیل به آکادمی مدرن شود.

سرمربی تیم امید استقلال در ادامه گفت:

نگاه بلندمدت ایشان رساندن باشگاه استقلال به نقطه‌ای است که بتواند به خوبی از تیم بزرگسالان پشتیبانی کند و به لحاظ فنی با پیشرفت قابل توجهی روبرو شود. همچنین ایشان در تلاش است تا در آینده مربیان آکادمی را برای کسب دانش و تجربه بیشتر راهی کشور‌های خارجی کند.

برهانی اضافه کرد:

تلاش مجموعه آکادمی باشگاه استقلال با هدایت آقای آجورلو این است که به استاندارد‌های AFC برسیم و اکنون در پروسه قرار گرفتن مدال نقره در حوزه آکادمی هستیم. آقای آجورلو در ورزشگاه امام رضا گفتند که به دنبال ایجاد یک شبکه بزرگ استعدادیابی از جنوبی‌ترین نقطه کشور تا شمالی‌ترین نقطه کشور هستند.

سرمربی تیم رده امید استقلال در پایان گفت:

ما به دنبال این هستیم که در آکادمی باشگاه گزارش‌های خود را هر یک ماه یکبار از طریق رسانه رسمی باشگاه استقلال به اطلاع هواداران برسانیم.

منبع: طرفداری
برچسب ها: تیم استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی