تیتر امروز

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید
برنامه تاریخ شفاهی دیدارنیوز در گفتگو با یک کهنه دیپلمات (بخش اول)

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید

در قسمت اول گفتگو با فریدون مجلسی به زندگی خصوصی‌اش از کودکی تا استخدام او در وزارت امور خارجه پرداختیم. در دقایق پایانی از این قسمت، مجلسی از شرایط سخت کارکردن با روسای انقلابی خود می‌گوید.

سردار آجورلو در شیفت شب برای آبی‌ها حکم زد

سردار آجورلو مدیرعامل جدید باشگاه استقلال شب گذشته خیلی پر فروغ ظاهر شد و برای فرهاد مجیدی، بیژن طاهری و اجلال نصیری احکامی جداگانه صادر کرد.

کد خبر: ۱۰۹۷۱۴
۰۸:۵۱ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰

سردار آجورلو: شیفت شب احکام جدید آبی‌ها

دیدارنیوز - در اطلاعیه باشگاه استقلال در این خصوص آمده است که بعد از انجام مراحل اداری و قانونی موضوع تمدید قرارداد مجیدی به طور رسمی از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.

همچنین مصطفی آجرلو شب گذشته در اولین حکم شبانه خود بیژن طاهری را به عنوان سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان استقلال منصوب کرد. باشگاه استقلال از زحمات و تلاش بهرام امیری در طول دوران مسئولیت تشکر و قدردانی کرد و نوشت: بیژن طاهری از پیشکسوتان خوش‌نام باشگاه استقلال است که سال‌ها با پیراهن این تیم به میدان رفته و سابقه مربیگری در تیم‌های مختلف از جمله استقلال را در کارنامه خود دارد.

همچنین مصطفی آجرلو در حکم دیگری اجلال نصیری که در باشگاه تراکتور نیز به عنوان مدیر اجرایی همکار خودش بود، به عنوان مدیر اجرایی جدید استقلال معرفی کرده است. این پست پیش از این در اختیار فرزاد مجیدی بود.

با اعلام باشگاه استقلال فرزاد مجیدی از این پس به عنوان عضوی از کادرفنی در کنار فرهاد برادرش خواهد بود و یکی از مربیان را تشکیل می دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی