تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

تراکتور مهاجمی که یک سال بازی نکرده را جذب کرد

مهاجم جدید تراکتور مدت‌هاست که برای هیچ تیمی در لیگ برتر و لیگ دسته یک به میدان نرفته است.

کد خبر: ۱۰۹۳۳۲
۱۷:۳۰ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

تراکتور مهاجمی که یک سال بازی نکرده را جذب کرد

دیدارنیوز - باشگاه تراکتور دیروز (دوشنبه) از جذب سجاد حیدری، مهاجم ۳۰ ساله کرمانی خبر دادند. این بازیکن در حالی با قرارداد دو ساله به جمع شاگردان فیروز کریمی پیوست که از حدود دو هفته پیش با مدیران تراکتور به توافق رسیده بود اما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه نتوانسته بود قراردادش را امضا کند.

مورد عجیب مهاجم جدید تراکتور اما موضوع دیگری است؛ او از تیر ۹۹ (اواخر لیگ نوزدهم) که در عضویت شاهین بوشهر بود، در هیچ بازی‌ رسمی‌ای در لیگ برتر و لیگ دسته یک به میدان نرفته است. بخشی از دوری طولانی مدت حیدری از مستطیل سبز (بیش از یک فصل) به دلیل مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی بود اما پس از بهبودی هم بدون تیم ماند تا این که دیروز (دوشنبه) برای لیگ بیست و یکم به تراکتور پیوست.

حیدری با این که در لیگ آزادگان عملکرد نسبتا خوبی برای مس کرمان و رفسنجان داشت و حتی بازی‌های قابل قبولی هم برای شاهین بوشهر در لیگ نوزدهم به نمایش گذاشت اما نمی‌توان آینده روشنی برای این خرید در نظر گرفت. چرا که یک بازیکن ۳۰ ساله که تجربه زیادی در لیگ برتر ندارد و یک فصل هم از فوتبال دور بوده، نه قرار است آینده تراکتور را بسازد و نه وزن تجربه این تیم را سنگین‌تر کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی