تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

پیش‌بینی هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۳۰

بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، از امروز ۳۰ شهریور ماه در برخی نقاط شمالی کشور رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۰۹۲۴۷
۱۰:۵۰ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

پیش‌بینی هواشناسی  امروز

دیدارنیوز ـ با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، از امروز ۳۰ شهریور ماه و طی پنج روز آینده در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار حاکم است.

البته در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و برخی نقاط خراسان شمالی رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و فردا بارش پراکنده در گیلان و مازندران پیش‌بینی می‌شود.

به نقل از سازمان هواشناسی ایران، در روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه وقوع رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی انتظار می‌رود.

طی پنج روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی نقاط هرمزگان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رشد ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت مورد انتظار است.

همچنین تا فردا در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود و امروز و فردا خلیج فارس و بخش‌های شرقی دریای عمان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است آسمان تهران فردا صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۴ و ۲۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

منبع: فرادید
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی