تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
فرمانده کل ارتش:

دانشگاه دافوس قطب تاکتیک و نوآوری نظامی در کشور است

فرمانده کل ارتش گفت: دانشگاه فرماندهی(دافوس) به عنوان قطب و مرجع تاکتیک کشور شناخته می‌شود و بسیاری از خلاقیت‌ها، تاکتیک‌ها و نوآوری‌ها از این دانشگاه‌ آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۰۹۱۳۴
۱۲:۴۴ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

دانشگاه دافوس قطب تاکتیک و نوآوری نظامی در کشور است

دیدارنیوز: امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی روز دوشنبه در آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس این ایام را گرامی می‌داریم و بر روح بلند شهدای گلگون کفن در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت درود می‌فرستیم.
وی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای ثروت‌ها و سرمایه‌های فراوانی است اما بدون اغراق و با محاسبات دقیق و منطقی بزرگترین سرمایه ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشجویان و فرماندهانی هستند که در این دانشگاه حضور یافته‌اند.
سرلشکر موسوی تحصیل در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا را یکی از مهم‌ترین مقاطع آموزشی در ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: شما دانشجویان با قرار گرفتن در فضای درس و بحث و پژوهش و استفاده از محضر اساتید گرانقدر بعد از مدت کوتاهی تغییر را در خود احساس خواهید کرد و از سوی دیگر این مقطع تعیین کننده مسوولین آینده ارتش و مسوولیت‌های خطیر شما عزیزان در آینده است.
فرمانده کل ارتش با اشاره به اهمیت دوره تحصیل در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: فرماندهان عالی ارتش از جمله فرمانده کل ارتش و فرماندهان نیروها و پایگاه‌ها از میان همین دانشجوها انتخاب می‌شوند؛ این دوره با ارزیابی و رشد همراه است که باید به خوبی مدیریت شود تا استعدادها شناخته و بکارگیری شوند.
وی ادامه داد: از زمانی که شما دانشجویان برای حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد معرفی شدید فرآیند ارزیابی آغاز شده و این روند تا زمانی که چهره‌های شایسته برای مدیریت در سطوح مختلف ارتش در آینده انتخاب شوند، ادامه خواهد داشت.
سرلشکر موسوی با بیان اینکه دانشگاه فرماندهی ستاد محل تجارب و دانش‌ها و محلی برای تولید دانش جدید است، گفت: این دانشگاه محل تولید علم و قطب به عنوان مرجع تاکتیک در کشور شناخته می‌شود، بسیاری از خلاقیت‌ها تاکتیک‌ها و نوآوری‌ها از این دانشگاه آغاز می‌شود.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: مدتهاست مولفه‌های قدرت مستقل از هم نیستند بلکه همه مولفه‌ها بر هم تاثیر متقابل دارند و نمی‌شود آنها را در تصمیم‌سازی‌ها و اقدامات نادیده گرفت، بنابراین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و هم شما دانشجویان باید در این دوره‌ها با سایر مولفه‌های قدرت آشنایی پیدا کنید تا موفقیت شما بیش از پیش تضمین شود.
وی خطاب به دانشجویان دافوس گفت: با استفاده از فرصت‌های به وجود آمده در این دانشگاه خود را برای ماموریت‌ها و مسوولیت‌ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده کنید تا در آینده موجب سربلندی و سرافرازی ملت شریف ایران شوید.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی