تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ حادثه در منطقه جنگلی دیزمار بود/ اعزام ۸ آمبولانس
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ حادثه در منطقه جنگلی دیزمار بود/ اعزام ۸ آمبولانس

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

طارمی: گلم به اتلیتکو مادرید خطا نبود

مهدی طارمی پس از گلزنی در بازی شب گذشته پورتو در مصاحبه‌ای درباره گل مردود شده اش به اتلیتکو مادرید تاکید کرد: اگر گل نبود پس پنالتی بود چون به نظرم خطا واضح بود. البته این مسائل برای گذشته است

کد خبر: ۱۰۹۱۰۴
۱۰:۳۸ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

طارمی:

دیدارنیوز - شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ پرتغال پورتو مقابل موریرنسه به برتری ۵ بر صفر رسید و مهدی طارمی یک نمایش درخشان از خود به ثبت رسانید.

ستاره ملی پوش کشورمان در این بازی ۹۰ دقیقه در ترکیب پورتو حضور داشت و توانست ۲ گل به ثمر رساند.

او پس از پایان مسابقه در مصاحبه با سایت باشگاه گفت:این بازی هم برای من خوب بود و هم پورتو، چون ما ۳ امتیاز بازی را گرفتیم. من به این گل‌ها نیاز داشتم و امیدوارم بتوانم بیشتر از این‌ها گل بزنم.
 
طارمی در خصوص گل مردود شده اش در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید ادامه داد: در خصوص گل بگویم که اگر گل نبود پس پنالتی بود، چون به نظرم خطا واضح بود. البته این مسائل برای گذشته است و من نمی‌خواهم در خصوص اتفاقات گذشته صحبت کنم. نگاهم رو به جلو است و تمام تمرکزم همیشه برای مسابقات آینده است. این برد به ما اعتماد به نفس خوبی داد و ما می‌خواهیم در بازی بعدی نمایش بهتری از خودمان به اجرا گذاریم.

در این مسابقه از سوی لیگ پرتغال لوئیز دیاز به بهترین بازیکن زمین شناخته شد و «فابیو ویرا» به خاطر ۳ پاس گل به ارزشمند‌ترین بازیکن میدان لقب گرفت.

طارمی در خصوص اینکه چرا او بهترین بازیکن زمین نشده پاسخ داد: ما بازیکنان با کیفیت زیادی داریم و او (فابیو ویرا) بازیکن بسیار خوبی است. او ۳ پاس گل در این مسابقه داد و اصلا کاری به پاس گل هایش ندارم، او بازیکن بسیار خوبی است و کیفیت بالایی دارد. او بازی درگیرانه دارد و همه توانش را در بازی می‌گذارد. به نظرم او بهترین بازیکن زمین بود.

منبع: طرفداری
برچسب ها: مهدی طارمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی