تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نمایش ۸ فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره «لینز»

هشت فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره «لینز» اتریش به نمایش درمی‌آیند. این جشنواره بیستم تا بیست‌وپنجم سپتامبر ۲۰۲۱ در شهر لینز اتریش برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۰۹۰۶۰
۱۶:۳۹ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

۸ فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره اتریشی

دیدارنیوز ـ جشنواره «لینز» اتریش که هر ساله با حضور پررنگ فیلم‌سازان ایرانی در اتریش برگزار می‌شود، امسال در مجموع هشتادوهفت فیلم کوتاه بین‌المللی را در بخش مسابقه خود پذیرفته است که در آن میان هشت فیلم از ایران است.

در این دوره از جشنواره «لینز» فیلم‌هایی انتخاب شده‌اند که موفقیت‌های بین‌المللی در جشنواره‌های جهانی داشته‌اند.

این فیلم «پرستیژ» ساخته زهرا آهویی، «تهاتر» ساخته زیبا کرمعلی و عماد آراد، «حلق‌آویز» ساخته رقیه توکلی، «دختر خوب» ساخته راحله کرمی، «دوآل پا» ساخته محمدرضا مرادی، «سرمه‌ای» ساخته قصیده گلمکانی، «سفیدپوش» ساخته رضا فهیمی و «عشق قرنطینه نمی‌شود» ساخته ژینوس پدرام هستند.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم «لینز» بیستم تا بیست‌وپنجم سپتامبر ۲۰۲۱ برابر با ۲۹ شهریورماه تا ۳ مهرماه در شهر لینز اتریش برگزار می‌شود.

منبع: مهر
برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی