تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اعلام زمان ثبت نام و برگزاری آزمون‌های سراسری ۱۴۰۱

سازمان سنجش در اطلاعیه ای، تاریخ‌های ثبت نام و برگزاری آزمون‌های ورودی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در سال ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

کد خبر: ۱۰۹۰۱۱
۱۴:۱۲ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

سازمان سنجش

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش؛ تاریخ آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۱ به این شرح است:

آزمون دکتری (Ph.D) از دوشنبه یکم آذر تا دوشنبه هشتم آذر فرصت ثبت نام دارد و جمعه ۰۶/۱۲/۱۴۰۰ زمان برگزاری آزمون است.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته؛ از سه‌شنبه ۱۶ آذر تا سه‌شنبه ۲۳ آذر فرصت ثبت نام دارد و آزمون در سه روز از چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت تا جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

آزمون سراسری از یکشنبه دهم بهمن تا یکشنبه ۱۷ بهمن امسال فرصت ثبت نام دارد و آزمون در مدت چهار روز از چهارشنبه ۸ تیر تا شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از یکشنبه ۲۹ خرداد تا یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ فرصت انتخاب واحد دارد و آزمون در روز جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

داوطلبان آزمون کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی) از سه شنبه ۱۴ تیر تا سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ فرصت ثبت نام دارند و ۴ شهریور ۱۴۰۱ در آزمون شرکت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی