تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

حراج یادگاری‌های سیلوستر استالونه

یادگار‌های «سیلوستر استالونه» از نقش‌های معروفی، چون رمبو و راکی، پاییز امسال در آمریکا به مزایده گذاشته می‌شود. از مهمترین اشیاء این حراجی می‌توان به دستکش‌های بوکس از فیلم راکی ۳ اشاره کرد.

کد خبر: ۱۰۸۹۹۹
۱۳:۲۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

حراج یادگاری‌های سیلوستر استالونه

دیدارنیوز ـ ۵۰۰ قلم از یادگار‌های «سیلوستر استالونه» از نقش‌های معروفی، چون رمبو و راکی، پاییز امسال در آمریکا به مزایده گذاشته می‌شود.

از دستکش‌های بوکس راکی گرفته تا هدبند رمبو، یادگار‌های حرفه بازیگری سیلوستر استالونه ۵ دسامبر امسال (۱۴ آذر ۱۴۰۰) در حراجی جولین در کالیفرنیا به حراج گذاشته می‌شود و پیش‌بینی شده حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار عایدی داشته باشد.

در این حراجی، نزدیک به ۵۰۰ شی از آرشیو شخصی استالونه از لباس، لوازم صحنه، فیلمنامه و دفترچه یادداشت گرفته تا دیگر یادگار‌های این بازیگر از مهمترین فیلم‌هایش از جمله مجموعه فیلم‌های راکی و رمبو، پایان نفس‌گیر، بی‌مصرف‌ها و تخریب‌چی به فروش گذاشته خواهد شد. از مهمترین اشیاء این حراجی می‌توان به دستکش‌های بوکس از فیلم راکی ۳ با ارزش تخمینی ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار و یادداشت‌های دست‌نویس از چهار فیلم اول این مجموعه اکشن با ارزش تخمینی ۴۰ تا ۶۰ هزار دلار اشاره کرد.

طرفداران فیلم‌های رمبو نیز در این حراجی می‌توانند کلکسیونی از چاقو‌ها از سه فیلم اول این مجموعه را به قیمت هرکدام ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار و هدبند استالونه در فیلم رمبو: اولین خون قسمت دوم را به قیمت ۸ تا ۱۰ هزار دلار خریداری کنند. پوسترها، محافظ دندانی که استالونه در فیلم راکی استفاده می‌کرد و لباسی که در فیلم قاضی درِد می‌پوشید از دیگر اشیایی هستند که در این حراجی به فروش گذاشته خواهند شد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی