تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ملاقات مجیدی و پاشازاده بعد از بازگشت جنجالی

فرهاد مجیدی که بر روی لبه تیغ ایستاده است و هر لحظه امکان دارد از استقلال جدا شود قرار است بعد از بازگشت با پاشازاده دیدار کند.

کد خبر: ۱۰۸۸۹۵
۱۹:۳۰ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

ملاقات مجیدی و پاشازاده

دیدارنیوز - زمانی که استقلال در اردوی امارات به سر می برد، احمد مددی طی حکمی مهدی پاشازاده را به عنوان معاون ورزشی باشگاه انتخاب کرد، فردی که سال ها تجربه حضور در استقلال را دارد و در سال های اخیر به عنوان سرمربی فعالیت کرده است.
بعد از انتخاب مهدی پاشازاده خیلی ها گمان کردند شاید او در این سمت منصوب شده تا موضع فرهاد مجیدی ضعیف شود اما معاون ورزشی جدید استقلال قصد دارد رویه متفاوتی را در پیش بگیرد.

شنیدیم قرار است مهدی پاشازاده در بازگشت فرهاد مجیدی به ایران جلسه ای با سرمربی آبی ها برگزار کند تا کارهای باشگاه با هماهنگی کامل دو طرف انجام بشود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی