تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مجیدی بالاخره در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟

با توجه به اینکه فرهاد مجیدی فردا قرار است که به جلسه هیئت مدیره برود هنوز معلوم نیست که او سرمربی استقلال باقی می‌ماند یا خیر.

کد خبر: ۱۰۸۸۷۶
۱۵:۰۴ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

مجیدی استقلال

دیدارنیوز - تیم فوتبال استقلال پس از شکست مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، دچار حواشی بسیاری شده است. این حواشی گاه از سوی پیشکسوتان و سرمربیان سابق این تیم صورت گرفته و گاهی هم خود باشگاه آنها را به وجود آورده است.

یکی از حواشی بزرگ این روزهای استقلال، بحث ماندن یا نماندن مجیدی است. این مساله به نوعی باعث به خشم آمدن بسیاری از هواداران استقلال شده اما احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در این رابطه گفت: یک فصل فوتبالی‌مان به پایان رسید. این حق هیات مدیره است که یک ارزیابی کلی در خصوص عملکرد سرمربی تیم داشته باشد. قرار است نماینده هیات مدیره که آقای مظلومی باشند در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام دهند و تصمیم‌گیری کنیم.


بیشتر بخوانید: نتیجه جلسه جنجالی هیئت مدیره استقلال: نکونام سرمربی جدید آبی‌ها


 

با وجود این مساله، وقوع هر اتفاقی از سوی کادر فنی استقلال می‌تواند صورت بگیرد. مجیدی گفته که می‌خواهد به صورت تصویری یک مصاحبه مفصل در خصوص شرایط باشگاه داشته باشد و هیچ بعید نیست که پس از انجام امور مربوطه به حواشی اخیر، از سمت خود استعفا کند.

از طرفی مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند به دنبال ارزیابی عملکرد مجیدی در فصل اخیر هستند و این اتفاق در پایان می‌تواند به باقی‌ماندن مجیدی یا جدا شدن او از استقلال منجر شود.

اتفاقات اخیری که در باشگاه استقلال رخ داده است، از وضعیت کاملا مبهم آبی‌پوشان را حکایت می‌کند و شاید هر لحظه شاهد یک تغییر جدی در کادر مدیریت یا کادر فنی این باشگاه باشیم. باید دید استقلال بدون هیچ تغییری به کار خود ادامه می‌دهد یا قرار است باز هم دستخوش تغییرات گسترده‌ای شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی