تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

استقبال رسمی امامعلی رحمان از رئیسی

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری که به منظور شرکت در نشست سران سازمان شانگهای به تاجیکستان سفر کرده است، صبح امروز شنبه در راستای انجام دیداری رسمی، در کاخ ملت تاجیکستان از سوی همتای تاجیک خود مورد استقبال قرار گرفت.

کد خبر: ۱۰۸۷۹۸
۰۹:۵۵ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

استقبال رسمی امامعلی رحمان از آیت الله رییسی

دیدارنیوز: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، آیت الله سید ابراهیم رییسی و امامعلی رحمان از یگان تشریفات مستقر در میدان سان دیده و سپس هیات های عالیرتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.
نخست وزیر و روسای مجالس دوگانه تاجیکستان نیز در مراسم استقبال از آیت الله رئیسی حضور داشتند.
پس از مراسم استقبال رسمی، روسای جمهور ایران و تاجیکستان مذاکرات رسمی دوجانبه را آغاز کردند.
در ادامه و پس از مذاکرات دو رئیس جمهور، مذاکرات مشترک هیات‌های عالیرتبه برگزار می شود و سپس اسناد همکاری میان دو کشور امضا خواهد شد.
روسای جمهور ایران و تاجیکستان درپایان جلسات در نشست مطبوعاتی نتایج و دستاوردهای دیدارها و گفتگوهای دو طرف را تشریح خواهند کرد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی