تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تکلیف سرمربی بارسلونا مشخص شد: اخراجی در کار نیست

مدیر اقتصادی بارسلونا درباره آینده رونالدو کومان مربی بارسلونا اعلام کرد بحث اخراجی در کار نیست و باشگاه به او اعتماد کامل دارد.

کد خبر: ۱۰۸۷۸۶
۰۹:۰۳ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

تکلیف سرمربی بارسلونا

دیدارنیوز - روز گذشته جلسه هیئت مدیره بارسلونا برگزار شد و این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مبلغ ۴۸۱ میلیون یورو را در فصل ۲۱-۲۰۲۰ از دست داده است. آن‌ها همچنین اعلام کردند که بودجه مدنظر هئیت مدیره برای فصل ۲۲-۲۰۲۱ مبلغ ۷۶۵ میلیون یورو است. این بودجه باید در اجلاس نمایندگان که حدود یک ماه دیگر برگزار خواهد شد بررسی شود.

ادوارد رومئو مدیر اقتصادی بارسلونا در نشستی خبری ضمن اعلام ضرر اقتصادی بزرگ باشگاه کاتالان، به ستایش از رئیس رئال مادرید پرداخت و گفت: «رئال مادرید عملکرد فوق العاده‌ای در پاندمی کرونا داشت و تعجب نمی‌کنم که بتوانند کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را همزمان جذب کنند. رئال باشگاهی بزرگ با تاثیرگذاری فوق العاده بالاست.

اگر در چند سال گذشته ما نیز عملکردی مشابه رئال از لحاظ اقتصادی و مدیریت مالی داشتیم، اکنون می‌توانستیم قدرت مانور بسیار بیشتری در انتقالات داشته باشیم. آقای فلورنتینو پرز مدیریتی عالی در پاندمی کرونا داشت که به شخصه برایش کلاه از سر بر می‌دارم. در زمینه مدیریت اقتصادی و تجاری، کسی نمی‌تواند پرز را زیر سوال ببرد و در این زمینه بی نظیر است. با او ارتباط خوبی هم دارم و هر زمان ملاقات کرده ایم، چیزی جز لطف و مهربانی از او ندیده ام. فقط می‌توانم از او ستایش کنم.»

شکست بارسا از بایرن: «در بدترین زمان به بدترین حریف ممکن برخورد کردیم. بارسا تیمی متحول شده با مصدومان بالا بود که برابر تیمی متحد و منسجم قرار گرفت و از قبل هم مشخص بود که بازنده خواهیم شد. البته که عصبانی شدیم، ولی باید بازی با بایرن را فراموش کرده و از سه بازی پیش رو در لالیگا، ۹ امتیاز بگیریم.»

وضعیت کومان: «اگر مدیریت از او حمایت کرده و ابقا شده، یعنی به وی ایمان داریم. می‌دانیم که به لحاظ تعداد بالای مصدومان، تیم در شرایط خوبی نیست و شکست از بایرن هم قابل پیش بینی بود، ولی ما به کومان اطمینان داریم.»

بودجه برای اخراج کومان: «بخواهم با سیاست حرف بزنم، باید بگویم که بحث اخراج روی میز نیست، ولی در واقع بودجه برای این کار داریم. البته می‌دانم که صحبتی از احراج کومان به میان نیامده است.»

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی