تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

این فرد مدیرعامل استقلال نمی‌شود

استقلال که این روزها وضعیت بحرانی را سپری می‌کند و تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل آن مشخص نیست، مدیرعاملی این فرد پرحاشیه در استقلال منتفی شده است.

کد خبر: ۱۰۸۶۴۲
۱۳:۱۹ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

مدیرعامل استقلال

دیدارنیوز - مدیرعاملی ملکیان در استقلال تکذیب شد و قرار است به زودی۲ عضو جدید دیگر طی روزهای آینده به ترکیب هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه شود تا این هیئت با ۵ نفر به کار خود ادامه دهد.

امورات باشگاه استقلال این روزها با مدیریت احمد مددی و ۲ عضو هیئت مدیره از جمله اصغر ملکیان و پرویز مظلومی در حالی دنبال می‌شود که بارها نام برخی افراد برای گزینه مدیرعاملی این باشگاه مطرح می‌شود. اکنون مطرح شده که اصغر ملکیان عضو و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به زودی جانشین احمد مددی در این باشگاه می‌شود که با پیگیری‌های انجام شده این موضوع تکذیب شد.

ملکیان گزینه مدیر عاملی باشگاه استقلال نیست و حضور او به جای احمد مددی کذب است و این عضو هیئت مدیره همچنان در هیئت مدیره این باشگاه حضور خواهد داشت. از طرفی قرار است ۲ عضو جدید دیگر طی روزهای آینده به ترکیب هیئت مدیره باشگاه اضافه شود تا این هیئت با ۵ نفر به کار خود ادامه دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی