تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

هافبک جنجالی با جریمه سنگین مواجه شد

فرشید اسماعیلی هافبک بازیساز استقلال که به علت بی انضباطی قراردادش با تیم تمدید نشد از طریف کمیته انضباطی باشگاه با جریمه سنگینی مواجه شد.

کد خبر: ۱۰۸۶۱۲
۱۱:۱۸ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

جریمه هافبک استقلال

دیدارنیوز - اسماعیلی با انتشار متن جریمه ۱۵ درصدی خود نوشت: آیا شما مسئولان استقلال که کاری برای باشگاه نکردید، نباید جریمه شوید؟

خیلی‌ها تصور کردند جریمه ۱۵ درصدی او جدید است و مربوط به همین امروز می‌شود اما پیگیری‌ها نشان داد این متن متعلق به هفته های گذشته است و اسماعیلی فقط آن را منتشر کرده تا به مدیران باشگاه استقلال کنایه بزند.


بیشتربخوانید: پرسپولیس یک مدافع سوپر استار خرید!


 فرشید اسماعیلی چند روزی در دبی بود و حتی بازی استقلال را با حضور در ورزشگاه زعبیل دبی تماشا کرد. او امیدوار است یک سری مشکلات حل شود و در استقلال بماند اما اگر این اتفاق رخ ندهد شاید طی روزهای آینده تیم جدید خود را معرفی کند.

قبلا اعلام شده بود که مدیرعامل باشگاه استقلال هم به صورت جداگانه از فرشید اسماعیلی شکایت کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی