تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

دو ورزشگاه عربستان برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد

عربستان که در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا میزبان است دو ورزشگاه را به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مسابقات معرفی کرد.

کد خبر: ۱۰۸۴۸۳
۱۲:۳۹ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

دو ورزشگاه عربستان

دیدارنیوز - مراحل یک چهارم و نیمه نهایی منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا و فینال این رقابتها به میزبانی کشور عربستان برگزار خواهد شد.

روزنامه الاقتصادیه عربستان خبر داد که محل برگزاری این مسابقات یکی از ورزشگاه‌های ملک فهد در شهر ریاض یا ملک عبدالله در شهر جده خواهد بود و استادیوم «مرسول پارک» که متعلق به باشگاه النصر است، شرایط میزبانی را ندارد.

یکی از شروط AFC برای انتخاب ورزشگاه محل برگزاری مسابقات، داشتن ظرفیت بیش از ۴۰ هزار تماشاگر است ولی مرسول پارک چنین گنجایشی ندارد.

قرار است ورزشگاه‌ها و شهرهای میزبان دورهای نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حاشیه مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها که روز جمعه در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود، مشخص شوند.

تاکنون حضور تیم الهلال در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها در منطقه غرب آسیا قطعی شده است. الهلال شب گذشته با شکست استقلال ایران به این مرحله رسید.

پرسپولیس و تراکتور ایران هم امروز سه شنبه به ترتیب به مصاف استقلال تاجیکستان و النصر عربستان می‌روند که برنده این بازی‌ها به همراه برنده بازی الشارجه - الوحده امارات به مرحله یک چهارم می‌رسند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی