تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

محمدخانی: مثل مغانلو لوگوی پرسپولیس را نبوسیدم

بازیکن دهه 70 پرسپولیس درباره جدایی شهریار مغانلو گفت پرسپولیس به مغانلو وابسته نیست و مثل او لوگوی باشگاه را نبوسیدم.

کد خبر: ۱۰۸۳۸۱
۱۵:۲۵ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

محمدخانی

دیدارنیوز - ناصر محمدخانی در ارتباط با دیدار فردای پرسپولیس و استقلال تاجیکستان مصاحبه ای انجام داد. در این مصاحبه اما محمدخانی بابت برخی مسائل گلایه هایی را مطرح کرد که در زیر می خوانید:

نباید استقلال تاجیکستان را بیش از حد بزرگ کنیم ولی ظاهرا در این مدت بیش از حد به آنها بها داده شده است.

یادم می‌آید که قبل از جام ملت‌های آسیا در سنگاپور در سال ۱۹۸۴ امارات را برای ما بیش از حد بزرگ کرده بودند و با وجود اینکه با ترس برابر آنها بازی کردیم ولی سه گل به آن تیم زدیم.

پرسپولیس نباید استقلال تاجیکستان را دست کم بگیرد ولی نکته مهم این است که آنها به هیچ عنوان نمی‌توانند در حد و قواره پرسپولیس باشند و با تلاش بچه‌ها از این بازی با برد بیرون می‌آییم.

نوراللهی در پرسپولیس یک بازیکن محوری و مهم بود که اکثر توپ‌ها به او ختم می‌شد اما مثل گذشته برای این نفرات باز هم جایگزین پیدا خواهد شد. شهریار مغانلو را نمی‌شناختم و حضور او در پرسپولیس هم کوتاه مدت بود ولی این تیم به بازیکن وابسته نیست.

پاک کردن عکس های پرسپولیس در صفحه شخصی مغانلو، کار قشنگی نیست اما می‌تواند خیلی چیزها را ثابت کند. ما زمانی که بازی می‌کردیم به لوگوی پرسپولیس بوسه نمی‌زدیم، حتی وقتی گل می‌زدیم از این کارها انجام نمی‌دادیم ولی عاشق پرسپولیس بودیم و با تمام وجود در زمین مسابقه تلاش می‌کردیم.  پرسپولیس یک برند است و بازی کردن در این تیم لیاقت می‌خواهد.

پرسپولیس هیچ وقت متکی به بازیکن نبوده و نخواهد بود. در یک فصل من، حمید درخشان، فرشاد پیوس، پنجعلی و چند نفر دیگر از پرسپولیس جدا شدیم و خیلی‌ها می گفتند این تیم بیچاره می‌شود ولی درست در همان فصلی که جدا شدیم پرسپولیس قهرمان شد.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی