تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

استقلال در لیگ هجومی در آسیا دفاعی

استقلال تاجیکستان حریف پرسپولیس تاکتیک‌های خاصی را اجرا می‌کند آن‌ها در لیگ داخلی با فوتبال هجومی بازی می‌کنند و در آسیا نیز بازی‌های بسته و دفاعی را به نمایش می‌گذارند.

کد خبر: ۱۰۸۲۹۲
۱۰:۰۲ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

استقلال در لیگ هجومی در آسیا دفاعی

دیدارنیوز - پرسپولیس در بازی حساس خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب در دوشنبه به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود.

حریف سرخپوشان ایران گرچه سابقه چندانی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد اما برنامه ریزی گسترده ای برای شکست پرسپولیس تدارک دیده تا با عبور از فینالیست سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا شگفتی سازی های خود را تداوم بخشد.

به نظر می رسد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با شرایطی متفاوت از لیگ کشور تاجیکستان به میدان برود.

استقلالی‌ها در لیگ کشور خود در ۷ بازی اخیر به ۷ پیروزی رسیده و با بیش از ۳۰ گل زده و تنها دو گل خورده نمایشی بسیار هجومی را ارائه دادند و درصد مالکیت توپ این تیم در لیگ داخلی چیزی بیش از ۸۰ درصد در هر بازی است.

در کمال تعجب حدود مالکیت توپ این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی بین ۲۳ تا ۳۰ درصد در هر بازی بوده و این نشان دهنده این است که این تیم برخلاف لیگ داخلی تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا نمایشی بسته را ارائه داده و تمایل دارد بیشتر توپ در اختیار حریف باشد و با استفاده از ضد حملات به پیروزی برسد یعنی مشابه سیستمی که کارلوس کی‌روش در مصاف ایران با تیم‌های بزرگ پیاده می‌کرد و اکثرا نیز نتایجی توام با موفقیت را در پی داشت.

احتمالا استقلال تاجیکستان نیز در مصاف با پرسپولیس تاکتیک دفاع ضد حمله را اتخاذ خواهد کرد و پرسپولیس باید برای مقابله با این سیستم برنامه ریزی داشته باشد.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی