تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رافائل گروسی فردا به تهران می‌آید

رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی فردا برای دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان وارد تهران خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۸۱۱۶
۱۷:۵۶ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

رافائل گروسی

دیدارنیوز: به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از "دیپلمات‌هایی" که نام آن‌ها را فاش نکرده نوشت: رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز یک شنبه (فردا) به منظور دیدار و گفتگو با مقامات ایرانی به تهران سفر خواهد کرد.

رویترز درباره اهداف این سفر خبری منتشر نکرده، اما پیشتر گفته شده بود که گروسی به دنبال از سرگیری بازرسی‌های آژانس از ایران است و ایران تاکنون به این در خواست آژانس بین المللی انرژی اتمی پاسخ منفی داده است.

قبل از رویترز روزنامه وال استریت ژورنال نیز از سفر قریب الوقوع گروسی به ایران خبر داده بود.

به نظر می‌رسد با طولانی شدن روند احیای برجام و بی‌میلی دولت ابراهیم رئیسی برای از سرگیری مذاکرات، مسائل فنی بین ایران و آژانس انرژی هسته‌ای ابعاد پیچیده‌تری یافته است. 

دولت رئیسی البته شرکت در مذاکرات برای احیای برجام را رد نکرده است اما تاکنون تاریخی برای از سرگیری این مذاکرات هم اعلام نکرده است.

برچسب ها: برجام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی