تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

جشنواره مذهب امروزِ ایتالیا، میزبان ۱۰ فیلم ایرانی

فیلم بلند «دختر آبی» و مستند «نان مقدس» در کنار هشت فیلم کوتاه، نمایندگان سینمای ایران در جشنواره «مذهب امروز» در ایتالیا خواهند شد.

کد خبر: ۱۰۸۱۱۴
۱۷:۴۱ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

جشنواره مذهب امروزِ ایتالیا

دیدارنیوز ـ بیست و چهارمین جشنواره فیلم «مذهب امروز» در کشور ایتالیا، میزبان نمایش ۱۰ فیلم ایرانی خواهد شد.

فیلم بلند «دختر آبی» از کیوان مجیدی و مستند بلند «نان مقدس» ساخته رحیم ذبیحی، از جمله آثار ایرانی هستند که در این جشنواره به نمایش درخواهند آمد.

همچنین فیلم‌های کوتاه «مادرزاد» ساخته مشترک سامان حسین‌پور و آکو زندکریمی، «قبل از تاریکی» ساخته مصیب حنائی، «خاک رُس» از اردلان زینتی، «دابور» به کارگردانی سعید نجاتی، «دست‌ها» از آمن صحرایی، «تن‌ها نخواهم ماند» به کارگردانی یاسر طالبی و «مندلی» ساخته مقداد جلالی هم، دیگر نمایندگان ایران در این رویداد سینمایی هستند.

بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «مذهب امروز» از ۲۲ تا ۲۹ سپتامبر (۳۱ شهریور تا ۷ مهر) در شهر ترنتو ایتالیا برگزار خواهد شد.

۵۷۵۷

برچسب ها: سینمای ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی